L’exalcalde de l’Ametlla de Mar, Andreu Martí, es troba ja fora de la presó de Mas d'Enric (el Catllat, Tarragona) on s'hi trobava des del 7 de juliol passat. Segons publica avui el Diari de Tarragona, Martí es troba en llibertat provisional des del 20 de juliol a l'espera de judici pel cas Efial, que compon la peça separada número 6 del cas Torredembarra, i pel qual s'investiga un entramat de blanqueig entorn de les contractacions entre ajuntaments, principalment de color convergent, i la consultora Efial.
L'advocat de l'exalcalde de l'Ametlla de Mar ha presentat un aval solidari per valor de 600.000 euros, la fiança imposada pel jutge titular del Jutjat número 1 del Vendrell, que instruïx el cas.
Després que el jutge de Vendrell ordenés el bloqueig d'un compte corrent a nom d'Andreu Martí a Andorra on hi hauria uns 2,3 M€, semblava complicat que l'exalcalde de l'Ametlla de Mar podés reunir la quantitat necessària per pagar la fiança. Malgrat això, fonts de la investigació han assegurat al Diari que algú hauria posat a disposició de l’antic alcalde convergent els 600.000 euros que necessitava per quedar en llibertat provisional.
Amb la llibertat d’Andreu Martí, cap dels onze detinguts en el marc de l’operació Térmyca roman a presó.
L'exalcalde de l'Ametlla de Mar surt de la presó després de pagar la fiança
Fonts de la investigació apunten que algú hauria posat a disposició d'Andreu Martí els 600.000 euros necessaris per aconseguir la llibertat provisional
ARA A PORTADA
Publicat el 30 de juliol de 2016 a les 14:00
Actualitzat el 02 d’agost de 2016 a les 08:42
Et pot interessar
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball
-
Societat El port esportiu de les Cases d’Alcanar queda buit i el Club Nàutic denuncia «engany i marginació»
-
Societat Investiguen per prevaricació Joan Alginet, expresident del Consorci d’Aigües de Tarragona
-
Societat Tortosa activa un procés participatiu per repensar la plaça Francesc Macià de Ferreries