El Consorci per al Desenvolupament del Baix Ebre i Montsià (BEMO) organitza este dimarts, 24 d'octubre, a l'espai de cuina d'EbreTerra de Deltebre, una sessió demostrativa de la cuina de la garrofa amb l'objectiu de promocionar l'ús d'este fruit entre els restauradors del territori.
La jornada, que s'iniciarà a les 10 del matí i tindrà dues hores de duració, va a càrrec de la Fundació Alícia i s'emmarca en el projecte de cooperació Gustum, impulsat per diversos grups d'acció local Leader.
Esta sessió divulgativa de la cuina de la garrofa és totalment gratuïta i va adreçada especialment a restauradors i alumnes de les escoles de cuina. No és necessària inscripció prèvia.
La presentació de la jornada anirà a càrrec del president del Consell Comarcal del Baix Ebre, Enric Roig, i del director tècnic de l'associació EIG (Empreses Innovadores de la Garrofa), Joan Tous.
L’espai culinari EbreTerra a Deltebre ensenya la cuina de la garrofa
La jornada, que tindrà lloc dimarts 24 d'octubre, va a càrrec de la Fundació Alícia

- Esta sessió divulgativa de la cuina de la garrofa és totalment gratuïta i va adreçada especialment a restauradors i alumnes de les escoles de cuina -
- Cedida
ARA A PORTADA
Publicat el 20 d’octubre de 2017 a les 17:01
Actualitzat el 20 d’octubre de 2017 a les 18:35
Et pot interessar
-
Societat Paüls estrena un nou local per a la gent gran
-
Societat Nous descobriments arqueològics confirmen que l’Antic d’Amposta es va ocupar fa 2.700 anys
-
Societat Llum verda al projecte de la nova carretera entre la Ràpita i Poble Nou del Delta
-
Societat Nous serveis d'autobús entre Gandesa i pobles de la Terra Alta i més connexions amb Tortosa
-
Societat Què fer el cap de setmana de l'1 al 3 d'agost a les Terres de l'Ebre?
-
Societat Un vídeo en un acte juvenil incendia la política municipal al Perelló