L'Escola d'Art de la Diputació impulsa la jornada tècnica "Fermentar el vi en ceràmica", que tindrà lloc el divendres 30 de novembre. D'esta manera arrenca un cicle que pretén introduir la ceràmica en àmbits com l'alimentació, la indústria, el disseny o la cultura.
Els col·loquis comptaran amb experts com l'enòleg Eduard Pié, la sommelier Anna Casabona, el ceramista Carles Llarch, l'arqueòloga Laura Bricio i l'enginyer i professor Agustí Baubí. A més, la periodista Ruth Troyano, especialitzada en enoturisme i enocomunicació, moderarà una taula rodona on també hi haurà una demostració de creació de gerra a càrrec dels professors de l'Escola d'Art, Xavier Pino, i l'enòloga Montserrat Nadal. Al final de l'acte els assistents podran participar en un tast de vins a càrrec de la sommelier Imma Monclús i l'enòleg Joan Ramon Bada. La jornada començarà a les 9.30 hores i s'allargarà fins a la tarda.
La jornada sobre la fermentació del vi en ceràmica forma part d'un cicle que busca dinamitzar l'ús de la ceràmica a través del producte de proximitat i incorporant criteris de sostenibilitat fomentant la innovació i la creativitat dins del sector. Per a poder participar caldrà inscripció prèvia sota un cost de 28 euros per persona.
L'Escola d'Art de la Diputació oferirà una jornada sobre l'ús de la ceràmica en la fermentació del vi
La jornada serà el 30 de novembre i inaugurarà del cicle sobre ceràmica en àmbits professionals
ARA A PORTADA
Publicat el 26 de novembre de 2018 a les 16:35
Actualitzat el 26 de novembre de 2018 a les 16:43
Et pot interessar
-
Societat El forçut Joan Ferrer, de Deltebre, guanya el concurs televisiu «Traitors»
-
Societat Marxa enrere d’Educació: l’actual directora seguirà un any més a l’Institut Dertosa de Tortosa
-
Societat Protecció Civil manté el pla Procicat en alerta per onada de calor intensa fins al 2 de juliol
-
Societat L’habitatge nou s’estanca a l’Ebre: la promoció cau un 15,7%
-
Societat Vinebre supera els 42 graus per segon dia consecutiu de calorada
-
Societat Els estudiants de segon de Batxillerat ja poden optar al Premi de Recerca Ciutat d'Amposta