Les exportacions creixen un 16,5% el primer semestre a Tarragona i l'Ebre, fins als 5.422 MEUR
Els productes químics i els d'alimentació són els que la demarcació ven més a l'exterior
- Terminal de contenidors al port de Barcelona -
- Europa Press
ARA A PORTADA
Publicat el
18 d’agost de 2022 a
les 17:14
Actualitzat el
18 d’agost de 2022 a les
17:20
Les exportacions de mercaderies de Tarragona i l'Ebre han crescut un 16,5% durant el primer semestre, en comparació amb el mateix període de l'any passat, segons dades fetes públiques pel Ministeri d'Indústria, Comerç i Turisme. El Camp de Tarragona i les Terres de l'Ebre han venut productes per valor de 5.422 MEUR. El que més s'ha exportat han estat productes químics, per valor de 2.403 MEUR (+35,5%), i d'alimentació, begudes i tabac, per 659 MEUR (+14,2%). Només al juny, el creixement és únicament el 0,5%. Les importacions també s'han incrementat, en concret un 34% fins als 8.748 MEUR.
Escull Aguaita com la teva font preferida de Google
Et pot interessar
-
Societat
L’Ajuntament de Camarles denuncia actes vandàlics i xifra en 3.500 euros els danys causats
-
Societat
El Consell d’Infants d’Amposta proposa adults de referència i bústies per combatre l’assetjament escolar
-
Societat
El musclo torna a protagonitzar unes noves jornades gastronòmiques a Deltebre
-
Societat
Freginals, Godall i Paüls reben terminals de la Xarxa Rescat per reforçar la resposta a emergències
-
Societat
Jordi Roca posarà el punt final a una nova edició de GastroDolç a Flix
-
Societat
La dansa contemporània torna a Tortosa amb la primera edició del Vertebra Dansa
