Treballar conjuntament per dinamitzar l'oci nocturn del municipi. És l'objectiu de l'Associació d'Oci Nocturn d'Amposta (AONA) que tot just s'acaba de crear sota l'empara de l'Ajuntament de la ciutat. Hi formen part quatre de les llicències d'activitat vinculades amb l'oci nocturn (bars musicals, sales de ball, discoteca,...) que hi ha a la capital del Montsià i naix després de diverses reunions amb la desena de llicències en vigor que hi ha ara. L'entitat està oberta a incorporar nous associats.
"Des de l'Ajuntament, fa mesos que treballem amb la creació d'esta entitat, perquè considerem que és una forma de crear sinergies entre les empreses del sector, però també amb el consistori a l'hora de dinamitzar l'oci nocturn de la nostra ciutat", ha dit Ramon Bel, regidor de Mitjans de Comunicació i Festes, tot avançant que el primer lloc on es visualitzarà la feina d'aquesta associació, que ja té els estatuts redactats, serà per Festes Majors. "Els integrants d'AONA treballaran conjuntament per dinamitzar la zona jove de les Festes", diu, "seran ells els encarregats de gestionar la barra d'este espai, que estarà situada a la pastilla que hi ha entre el Canal i la pista d'atletisme, darrera de l'auditori municipal, on hi haurà diferents concerts i activitats durant les festes". Bel ha avançat que a la zona jove hi haurà dos nits solidàries, on es pagarà entrada. "Una nit anirà en benefici d'APASA i l'altra de la Fundació Noelia", comenta el regidor de Festes. També hi haurà nits amb DJ.
"Ara comencem amb Festes Majors, però la voluntat és ampliar aquesta forma de treballar en altres nits, com per exemple per les festes nadalenques", clou Bel.
Les empreses d'oci nocturn d'Amposta s'unixen per dinamitzar el sector
L'Associació d'Oci Nocturn d'Amposta (AONA) aplegarà bars musicals, discoteques i sales de ball
ARA A PORTADA
-
Cinta Galiana: «Hi ha una manca de lideratge i coordinació sobre els transports a les Terres de l’Ebre» Xavi Llambrich
-
-
El forçut de Deltebre Joan Ferrer és un dels 18 jugadors de «Traitors», el nou programa d’Antena 3 Sílvia Berbís Morelló
-
-
Una experiència immersiva sobre els riscos de l'alcohol, a la final de l’Audi Creativity Challenge 2025
Publicat el 14 de juliol de 2016 a les 17:26
Actualitzat el 18 de juliol de 2016 a les 01:03
Et pot interessar
-
Societat Caixes de peix sostenibles: una aliança entre pescadors i arrossaires per reduir plàstics
-
Societat Hokkaido arriba a Tortosa: un nou restaurant de sushi obrirà este mes
-
Societat Ignasi Blanch crea una làmina solidària per al Projecte Emma contra el càncer de mama
-
Societat Balfegó, premiada pel Cercle d'Economia 2025 pel seu arrelament i expansió internacional