L’Ajuntament de l’Ampolla fa un pas més per esdevenir un municipi energèticament eficient i ha renovat l'enllumenat del Camp de Futbol Municipal instal·lant projectors amb
tecnologia LED, els quals són més eficients, més respectuosos amb el medi ambient i proporcionen una millor qualitat de llum.
Esta acció s’emmarca en el pla de compromís adquirit pel consistori per cuidar el medi ambient del municipi. A més a més, també s’han remodelat els quadres de protecció.
Fins ara, aquest equipament disposava de 15 projectors d’halogenurs metàl·lics que suposaven un consum de 2.200 W/h per projector, això es traduïa en un consum total de 33.000 W/h. Ara, amb la nova instal·lació es disposa de 17 projectors amb tecnologia LED amb una potència instal·lada de 675 W cadascun, tenint un consum total d’11.475 W/h. Amb este canvi s’aconseguirà un estalvi d’un 65% d’energia elèctrica respecte al
sistema que hi havia fins ara, el qual havia quedat obsolet i ja havia arribat al final de la seva vida útil.
El cost total de l’actuació ha suposat una inversió de 27.000 euros que ha anat a càrrec de l’Ajuntament de l’Ampolla.
L’Ampolla renova l’enllumenat del Camp de Futbol Municipal instal·lant projectors amb LED
El cost total de l’actuació ha suposat una inversió de 27.000 euros que ha anat a càrrec de l’Ajuntament de l’Ampolla
ARA A PORTADA
Publicat el
28 de gener de 2022 a
les 19:06
Actualitzat el
28 de gener de 2022 a les
19:16
Et pot interessar
-
Societat
Tortosa programa el Mes de l'Orgull per combatre les discriminacions i visibilitzar la diversitat
-
Societat
«Les Cases: Dones i Mar» tornarà a reivindicar el paper de les dones vinculades al món mariner
-
Societat
El I Hackató de les Terres de l’Ebre promou la innovació social entre una quarantena d’alumnes d'Amposta
-
Societat En marxa l'habilitació d'un eix de confinament d'incendis forestals entre Rasquera i el Perelló
-
Societat
L’expresident i l’extresorer de la Cooperativa de l’Aldea responsabilitzen l’exgerent de la gestió financera
-
Societat
L'Ametlla de Mar reactivarà la regulació de la zona blava a partir del 15 de juny
