L'Ajuntament de l'Aldea ha iniciat esta setmana el procés de geolocalització de les masies i cases aïllades, un acció que permetrà que en cas de qualsevol mena d'emergència, els cossos de seguretat, Bombers o emergències mèdiques puguen localitzar estes llars facilitant un número de codi.
Esta acció, un dels compromisos de Govern de Junts x L'Aldea, es durà a terme en diverses fases. En la primera, personal en representació de L'Ajuntament passarà per tots els habitatges ubicats en zones rurals més pròximes al nucli urbà i complimentarà una fitxa amb dades que hauran de facilitar els propietaris, a més de comprovar les coordenades per geolocalitzar les masies.
Un cop finalitzada esta primera fase, s'elaborarà un cens i es dotarà de numeració les masies, que a la vegada els servirà d'adreça postal. Estes dades es facilitaran als serveis d'emergències, Guàrdia Municipal, CAP i correus. Les dades també serviran com a base per a la redacció del catàleg de masies, així com per a la senyalització i indicació d'aquestes.
L'Ajuntament de L'Aldea inicia la geolocalització de masies i cases aïllades
Es tracta d'una acció que permetrà que els cossos d'emergències puguen localitzar ràpidament els emplaçaments en cas que siga necessari
ARA A PORTADA
-
-
Part del professorat de l’Institut Dertosa «planta» la directora accidental en un claustre extraordinari Sílvia Berbís Morelló
-
Veïns acusen la Diputació de Tarragona de bloquejar la millora de la Carretera de la Vergonya Xavi Llambrich
-
Investigada per maltractar un pitbull fins deixar-lo amb la pell i els ossos a l’Aldea Sílvia Berbís Morelló
-
Primavera rècord de nits tropicals a les Terres de l’Ebre, amb registres mai vistos a Amposta, l’Aldea i Ulldecona Xavi Llambrich
Publicat el 09 de gener de 2020 a les 09:53
Actualitzat el 09 de gener de 2020 a les 10:08
Et pot interessar
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball
-
Societat El port esportiu de les Cases d’Alcanar queda buit i el Club Nàutic denuncia «engany i marginació»
-
Societat Investiguen per prevaricació Joan Alginet, expresident del Consorci d’Aigües de Tarragona
-
Societat Tortosa activa un procés participatiu per repensar la plaça Francesc Macià de Ferreries