L’Ajuntament de la Ràpita posa a punt els centres educatius públics per al curs escolar 2021-2022

Els centres continuaran adaptant-se per complir les mesures necessàries per evitar els contagis de la covid-19 i garantir la seguretat dels xiquets i xiquetes

Publicat el 12 de setembre de 2021 a les 02:49
Actualitzat el 12 de setembre de 2021 a les 03:06
Com cada any, l’Ajuntament de la Ràpita realitza un conjunt d’actuacions als diferents centres educatius públics del municipi per posar-los a punt per al curs 2021-2022, que s’inicia el proper dilluns 13 de setembre. Estes actuacions consistixen en el manteniment i la millora de les instal·lacions dels centres d’educació infantil i primària de la Ràpita: l’Escola Carles III, l’Escola Horta Vella i la llar d’infants Xip Xap.

En la visita als centres educatius per parlar amb els equips directius i apreciar les actuacions fetes, la regidora d’Educació, Èrika Ferraté, ha remarcat que “des de l’Ajuntament de la Ràpita ens coordinem amb els centres educatius del poble per posar-nos a la seua disposició per tot allò que necessiten amb l’objectiu d’oferir als xiquets i xiquetes les millors instal·lacions”.

Les actuacions que es duen a terme al llarg de l’estiu en els edificis i les instal·lacions dels centres escolars municipals consisteixen en la instal·lació de nou equipament, l’adequació dels patis amb rampes i sorrals, entre altres, i la incorporació d’elements de seguretat, així com l’arranjament de lavabos i edificis. D’altra banda, es realitzen tasques de manteniment dels arbres i jardins dels espais exteriors amb l’objectiu d’adequar-los.

A més, seguint els protocols aplicats l’any passat, els centres continuaran adaptant-se per complir les mesures necessàries per evitar els contagis de la covid-19 i garantir la seguretat dels xiquets i xiquetes.