Un any més, l’últim divendres de novembre arriba la campanya del Black Friday. Ja fa més d’una dècada que esta tradició nord-americana va arribar al nostre calendari comercial de la mà de grans empreses d’electrònica, donant lloc a una jornada on el consumisme és el gran protagonista.
En moltes ocasions, el comerç local s’ha vist obligat a sumar-se als descomptes per no perdre visibilitat en una data tan assenyalada, a les portes de la campanya de Nadal, a costa de reduir molt els marges de benefici o fins i tot fent front a pèrdues: és impossible igualar els preus i les ofertes de les grans superfícies.
Este any, la Unió de Comerciants de Flix, amb la unanimitat d’una cinquantena de negocis associats, ha decidit dir prou al Black Friday. “Li hem intentat donar la volta i aprofitar aquest dia per reflexionar al voltant dels valors del comerç local i la manera de consumir que fomenta una campanya com la del Black Friday” comenta Rita Costa, presidenta de l’entitat.
La Unió de Comerciants de Flix diu prou al Black Friday
Volen aprofitar este dia per reflexionar al voltant dels valors del comerç local i la manera de consumir que fomenta una campanya com esta

- El «Black Friday» dóna el tret de sortida a la campanya de Nadal. -
- Adrià Costa
Ara a portada
Publicat el 24 de novembre de 2023 a les 13:26
Actualitzat el 24 de novembre de 2023 a les 13:34
Et pot interessar
-
Societat La CUP aposta per recuperar la gestió pública de l’aigua a Tortosa
-
Societat Kronospan invertirà 30 milions d'euros per instal·lar el primer parc eòlic del polígon industrial Catalunya Sud
-
Societat Les reivindicacions de l'1 de maig a Tortosa: jornada de 37,5 hores i hospital universitari
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 1 al 4 de maig