Es comunica a la població que s'abstingui d'esquarterar i consumir els exemplars de tonyina roja apareguts a les platges i costa de l'Ampolla, ja que no són aptes per al consum humà, segons el Ministeri d'agricultura, pesca i alimentació.
— PLAmpolla (@PLAmpolla) January 23, 2020
La Policia Local de l'Ampolla demana no consumir les tonyines aparegudes a les platges
Les tonyines roges que el temporal ha arrossegat fins a la costa no són aptes segons el Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació per al consum humà

Publicat el 23 de gener de 2020 a les 16:26
Actualitzat el 23 de gener de 2020 a les 16:57
La policia local de l'Ampolla ha emés un comunicat per informar a la població que no esquarteren i mengen les tonyines roges que el temporal ha arrossegat fins a la costa. Recorden que el Ministeri d'Agricultura, Pesca i Alimentació les cataloga com no aptes per al consum humà i és millor evitar-ne els riscos que puga ocasionar per a la salut com que no es coneix l'estat de conservació de l'animal.
Et pot interessar
-
Societat El forçut Joan Ferrer, de Deltebre, guanya el concurs televisiu «Traitors»
-
Societat Marxa enrere d’Educació: l’actual directora seguirà un any més a l’Institut Dertosa de Tortosa
-
Societat Protecció Civil manté el pla Procicat en alerta per onada de calor intensa fins al 2 de juliol
-
Societat L’habitatge nou s’estanca a l’Ebre: la promoció cau un 15,7%
-
Societat Vinebre supera els 42 graus per segon dia consecutiu de calorada
-
Societat Els estudiants de segon de Batxillerat ja poden optar al Premi de Recerca Ciutat d'Amposta
ARA A PORTADA
-
Marxa enrere d’Educació: l’actual directora seguirà un any més a l’Institut Dertosa de Tortosa Sílvia Berbís Morelló
-
Què és una gigafàbrica d'intel·ligència artificial i per què podria instal·lar-se a la Ribera d'Ebre? Xavi Llambrich
-
-
Protecció Civil manté el pla Procicat en alerta per onada de calor intensa fins al 2 de juliol Redacció
-