Un cotxe bolcat sobre un arrossar. És una imatge que es repeteix periòdicament i que posa de manifest la perillositat de la carretera que uneix la Ràpita amb el Poblenou del Delta i el Trabucador.
Ahir es va produir un altre d’estos accidents. Al voltant de les 18:00 hores un turisme va sortir de la via en un punt del trajecte que fa revolt i va quedar bolcat cap per a baix entre un desaigüe i un arrossar. Com a conseqüència de l’accident una persona en va resultar ferida.
Segons denuncia la Plataforma #lacarreteradelavergonya ja fa més de dos mesos que esperen una reunió amb els tècnics municipals i en els tècnics de la Diputació de Tarragona, sol·licitada a l'Ajuntament d'Amposta, per començar a dibuixar les línies d’actuació per millorar la via. Però la reunió no s’ha convocat.
En un comunicat a les xarxes socials, adverteixen que “les obres de manteniment i la senyalització són urgents” i reclamen “transparència i participació en la redacció del projecte de reforma integral”, ja que “els usuaris de la via som qui la coneix millor i volem contribuir a millorar-la!”.
En declaracions a l’aguaita.cat, un dels portaveus de la plataforma, Joan Capilla, ha lamentat la inacció de les administracions competents. “Ens vam mobilitzar i vam sortir al carrer i la reacció de les Administracions va ser afirmar davant la premsa que la Diputació havia demanat la titularitat i hi hauria partida pressupostària per redactar el projecte. Això ho van dir al novembre i resulta que estem a febrer i no s’ha fet res”, ha manifestat. “Mentrestant”, afegeix, “els accidents no s’aturen i cada cop la carretera està pitjor per la deixadesa de tots estos anys”.
Capilla recorda que ens trobem a les portes de les vacances de Pasqua i que la carretera del Poble Nou tornarà a registrar fluxes de trànsit importants malgrat el lamentable estat de la via.
La Plataforma de la «carretera de la vergonya» denuncia un nou accident davant la «inacció» de les Administracions
Un cotxe va sortir de la via i va quedar bolcat este dilluns a la tarda
ARA A PORTADA
Publicat el 25 de febrer de 2020 a les 13:21
Actualitzat el 26 de febrer de 2020 a les 09:00
Et pot interessar
-
Societat Trenta ebrencs transplantats en un any i trenta més en llista d'espera
-
Societat La Torre de l'Espanyol clebra la diversitat de l'escola El Tormo amb una «couscousada» popular
-
Societat Els drons comencen a substituir els tractors als arrossars del delta de l’Ebre
-
Societat Així serà la prova d'alertes a dos municipis ebrencs este dijous a la tarda
-
Societat Comencen les obres per connectar a peu el centre de Tortosa amb l’Hospital Verge de la Cinta
-
Societat Els autoconsums col·lectius es disparen a la demarcació de Tarragona amb un augment del 70% en un any