El Servei de Protecció de la Natura (Seprona) de la Guàrdia Civil de Tarragona, ha pres declaració en qualitat d'investigats a tres persones per un suposat delicte Contra l'Ordenació del Territori, per la construcció d'un habitatge en un terreny catalogat com a no urbanitzable al terme municipal de Roquetes.
Els agents van detectar a la zona coneguda com Partida Colomar, del terme municipal de Roquetes, un edifici en construcció amb totes les característiques d'un habitatge. La construcció, segons va comprovar la Guàrdia Civil, es trobava en una parcel·la catalogada com a no urbanitzable i d'especial interès agrícola. Els titulars de l'obra no havien sol·licitat, a més, la preceptiva llicència d'obres a l'ajuntament de Roquetes per executar-la.
Després comunicar a l'Ajuntament de Roquetes les actuacions practicades pel SEPRONA, este va procedir a la incoació d'expedient disciplinari urbanístic per l'execució d'obres per a la construcció d'un habitatge en terreny no urbanitzable, i que no és susceptible de ser legalitzat.
Per este motiu es va procedir a la instrucció de diligències penals i a la presa de declaració com a investigats de tots dos promotors de l'obra i al constructor per un suposat delicte Contra l'Ordenació del Territori.
Les diligències instruïdes han estat posades a disposició de la Fiscalia de Medi Ambient de Tarragona.
La Guàrdia Civil denuncia tres persones per aixecar un habitatge en terrenys agrícoles a Roquetes
Societat
Haurien construït a la zona de la Partida Colomar
ARA A PORTADA
-
Medi ambient El Govern destina 821.943 euros a subvencionar productes contra el cargol poma al delta de l’Ebre Joan Navarro
-
Economia El GALP Mar de l’Ebre alerta al Senat del futur incert del desenvolupament pesquer local Joan Navarro
-
Economia Propietaris del Fangar, la Marquesa i Riumar alerten del risc de perdre la titularitat de les seues finques Joan Navarro
-
Societat El Delta Birding Festival creix un 10% i registra prop de 5.000 visites en la dotzena edició ACN
-
Cultura Móra d’Ebre ampliarà la seua ruta d’art urbà amb dos nous murals del Grafftech Fest Joan Navarro
Publicat el
28 de març de 2019 a
les 14:53
Actualitzat el
28 de març de 2019 a les
14:58
Et pot interessar
-
Societat
En marxa la construcció de la nova deixalleria de Flix
-
Societat
La CHE instal·larà onze estacions per mesurar el cabal i la pluja al tram final de l’Ebre
-
Societat
El nou cap dels Agents Rurals a l’Ebre vol desplegar franges de protecció contra incendis en més de 6.000 equipaments
-
Societat
El Delta porta el peix local a les aules per fomentar-ne el consum entre els infants
-
Societat
La Guàrdia Civil desplega un dispositiu especial de protecció ambiental durant la sega de l’arròs
-
Societat
L’Ajuntament de l’Ampolla denuncia desperfectes al casal municipal després d’una festa jove
