El regidor de Fires de l'Ajuntament de Tortosa, Emili Lehmann, acompanyat per Sergi Piñol, en representació de l'entitat organitzadora, l'Associació de Criadors d'Aus de Raça de les Terres de l'Ebre, han explicat tots els detalls de com serà la quarta edició d'esta mostra anual que enguany se celebrarà al Pavelló Firal de Tortosa entre el 2 i el 6 de desembre.
La Fira Internacional d'Aus de Raça de les Terres de l'Ebre acollirà novament més de 2.000 aus a concurs, més de 1.000 a la venda, i també moltes activitats pels més menuts, com la visita a la granja on podran donar de menjar als conills i aprendre a munyir una cabra.
Segons ha informat el consistori en una nota de premsa, el preu de l'entrada és de 3 euros, i gratuïta pels menors de 6 anys.
La Fira Internacional d'Aus de Raça de les Terres de l'Ebre arriba de nou a Tortosa
Acollirà més de 2.000 aus a concurs, i més de 1.000 per vendre
ARA A PORTADA
-
Es manté la prohibició de banyar-se a les platges de l'Ametlla de Mar però ja ha marxat la taca a l'aigua Redacció
-
Neixen un centenar de tortugues careta al Delta de l'Ebre, les primeres de la temporada Sílvia Berbís Morelló
-
El GEPEC denuncia l'“alt impacte” ambiental de la repotenciació del parc eòlic les Colladetes del Perelló Redacció
-
Publicat el 24 de novembre de 2016 a les 09:34
Actualitzat el 24 de novembre de 2016 a les 09:47
Et pot interessar
-
Societat El turisme al litoral ebrenc este juliol: menys gent i menys despesa
-
Societat Què fer el cap de setmana del 8 al 10 d'agost a les Terres de l'Ebre?
-
Societat La URV proposa un bus circular per reduir l’ús del cotxe al delta de l’Ebre
-
Societat El punt lila mòbil atén gairebé 2.000 persones en quinze dies a Tarragona i l'Ebre
-
Societat Horta de Sant Joan fa una crida urgent davant el deteriorament de l’espai natural de Les Olles
-
Societat Paüls estrena un nou local per a la gent gran