El titular de la central nuclear Ascó ha notificat al Consell de Seguretat Nuclear (CSN), seguint el procediment reglamentari, que les sondes de temperatura de la torre meteorològica no compleixen amb els criteris d'acceptació del fabricant.
El titular de la planta ha procedit a la substitució de les sondes de temperatura. Després es comprovarà que funcionen amb normalitat per garantir la seua operabilitat. Este succés no ha suposat cap alteració en el funcionament de la instal·lació que roman operant amb normalitat, al màxim de la seva potència.
Per la seua banda, el Consell de Seguretat Nuclear, segons s'estableix en els seus procediments, ha informat a través de la seua pàgina web de la recepció de notificació d'este succés, que no ha tingut impacte en els treballadors, el públic ni al medi ambient, es classifica de manera provisional amb nivell 0 en l'Escala Internacional de Successos Nuclears (INES). Esta situació s'aplica a la central nuclear d'Ascó I ia la central nuclear d'Ascó II.
La central nuclear d'Ascó haurà de substituir les sondes de temperatura
Segons s'ha detectat, no complien amb els criteris d'acceptació del fabricant
ARA A PORTADA
-
Móra d'Ebre exigeix el retorn de l'helicòpter del SEM i la validació dels terrenys del nou heliport Redacció
-
El PSC assegura que el Govern treballa per ubicar temporalment l’helicòpter del SEM a la Ribera d’Ebre Redacció
-
La Comunitat de Regants de la Terra Alta modernitza la xarxa de reg per fer-la més eficient Redacció
-
-
L’Escola d’Art i Cultura de Tortosa inaugura dues propostes expositives protagonitzades per dones artistes Redacció
Publicat el
28 de maig de 2015 a
les 17:52
Actualitzat el
28 de maig de 2015 a les
17:57
Et pot interessar
-
Societat
«Ets un Solet», la nova campanya per dinamitzar el comerç d'Alcanar
-
Societat
Eurecat Amposta crearà la primera gran escultura de plantes per a papallones i pol·linitzadors de l'Ebre
-
Societat
La CHE estima que l’avinguda controlada ha mobilitzat fins a 15.000 tones de sediments Ebre avall
-
Societat
L'ampliació de l'Hospital de Tortosa manté els serveis assistencials però perd vestuaris i aparcaments
-
Societat
Tortosa presenta la Taula de l’Aigua amb una taula rodona per obrir el debat ciutadà
-
Societat
La rapitenca Georgina Matamoros promourà el lideratge femení a l’ONU
