L’alcaldessa de Tortosa, Meritxell Roigé, ha presentat l’última de les noves incorporacions d’entre els deu primers llocs de la llista de Junts per Tortosa. Amb el Mercat Municipal de fons, l’alcaldessa ha posat en valor el creixement de Tortosa aquests últims anys. “Hem treballat per generar llocs de treball, aconseguint implantacions industrials i comercials molt potents, i a la vegada mantenint el suport al comerç local, com hem fet sempre, amb accions de dinamització importants”, ha manifestat Meritxell Roigé, abans de donar a conèixer qui serà el número 2 de la seua candidatura: Jordi Sorolla. L’alcaldessa l’ha definit com una persona que coneix molt bé el comerç, que s’hi ha dedicat ell i la seua família durant diferents generacions, que ha format part de moltes entitats de la ciutat i que sempre ha tingut vocació de servei i estima per Tortosa. “Jordi és una persona molt coneguda i em sento molt orgullosa que vulgui formar part del nostre equip i treballar, ara des de l’Ajuntament, per la ciutat”, ha dit l’alcaldessa.
Jordi Sorolla és comerciant i ha format part de nombroses entitats i clubs de la ciutat. “Des de sempre he estat treballant per Tortosa des de diferents àmbits: entitats, associacions, des del Mercat, des de l’àmbit esportiu i empresarial i ara agafo este repte que em planteges de poder treballar des de la màxima institució del municipi que és el nostre ajuntament”, ha manifestat Sorolla, explicant que se suma al projecte de Junts per Tortosa.
L’alcaldessa també ha avançat que la propera setmana donarà a conèixer tot l’equip que configurarà la llista a les properes eleccions municipals, un equip “per seguir treballant per la teua Tortosa, la Tortosa de tots”.
Jordi Sorolla serà el número 2 de la llista de Junts per Tortosa
Sorolla té una llarga trajectòria de treball per Tortosa des d’entitats, associacions, el Mercat i l’àmbit esportiu i empresarial

- Jordi Sorolla serà el número dos de Junts per Tortosa a les municipals de maig -
- Junts per Tortosa
ARA A PORTADA
-
Es manté la prohibició de banyar-se a les platges de l'Ametlla de Mar però ja ha marxat la taca a l'aigua Redacció
-
-
Neixen un centenar de tortugues careta al Delta de l'Ebre, les primeres de la temporada Sílvia Berbís Morelló
-
El GEPEC denuncia l'“alt impacte” ambiental de la repotenciació del parc eòlic les Colladetes del Perelló Redacció
Publicat el 06 d’abril de 2023 a les 12:19
Actualitzat el 06 d’abril de 2023 a les 12:56
Et pot interessar
-
Societat El turisme al litoral ebrenc este juliol: menys gent i menys despesa
-
Societat Què fer el cap de setmana del 8 al 10 d'agost a les Terres de l'Ebre?
-
Societat La URV proposa un bus circular per reduir l’ús del cotxe al delta de l’Ebre
-
Societat El punt lila mòbil atén gairebé 2.000 persones en quinze dies a Tarragona i l'Ebre
-
Societat Horta de Sant Joan fa una crida urgent davant el deteriorament de l’espai natural de Les Olles
-
Societat Paüls estrena un nou local per a la gent gran