L’Hospital Verge de la Cinta de Tortosa va ser escenari este divendres d’una colpidora història. Una parella de 58 i 54 anys ingressada al centre per coronavirus va casar-se d’urgència a la Unitat de Cures Intensives (UCI) minuts abans de ser intubats i sedats. Segons ha pogut confirmar Aguaita.cat i publica Imagina Ràdio, la parella, de Deltebre, va ingressar la setmana passada en estat greu com a conseqüència de les complicacions de la covid-19, al centre hospitalari de referència a les Terres de l’Ebre. En ser traslladats a la UCI, els dos pacients van expressar el seu desig de casar-se.
La parella ja havia iniciat anteriorment el tràmits per oficialitzar la unió, però encara no havien pogut dur-la a terme. Analitzada la gravetat de la situació, el personal de l’hospital va decidir tirar endavant amb l’enllaç abans de sedar-los i intubar-los.
A l’hospital es va desplaçar un jutge, un secretari judicial i un forense per oficialitzar els tràmits, protegits en tot moment amb Equips de Protecció Individual (EPI). Metges del centre van fer de testimonis. Tots els allà presents, personal sanitari i altres ingressats no sedats van esclatar en aplaudiments un cop celebrat l’enllaç. Tot seguit, la parella, que continua ingressada, va ser sedada.
Es casen a l’hospital Verge de la Cinta de Tortosa minuts abans de ser intubats per coronavirus
Una parella de 58 i 54 anys ingressada al centre a conseqüència de complicacions de la covid-19 va casar-se d’urgència a la Unitat de Cures Intensives
ARA A PORTADA
Publicat el
02 de febrer de 2021 a
les 16:03
Actualitzat el
02 de febrer de 2021 a les
20:58
Et pot interessar
-
Societat
Més de 120 persones s’han sumat als projectes d’aprenentatge de català a Amposta
-
Societat
Tortosa programa el Mes de l'Orgull per combatre les discriminacions i visibilitzar la diversitat
-
Societat
«Les Cases: Dones i Mar» tornarà a reivindicar el paper de les dones vinculades al món mariner
-
Societat
El I Hackató de les Terres de l’Ebre promou la innovació social entre una quarantena d’alumnes d'Amposta
-
Societat
El CAT impulsa la renovació de les cambres de mescla per millorar la potabilització de l’aigua
-
Societat En marxa l'habilitació d'un eix de confinament d'incendis forestals entre Rasquera i el Perelló
