Els Mossos d'Esquadra han detingut esta setmana un home de 23 anys, de nacionalitat espanyola i veí de Tortosa, com a presumpte autor d'un delicte contra la salut pública per tràfic de drogues. A principi d'any, el Mossos i la Policia Local de Tortosa van obrir una investigació, en ser informats que en un local de Ferreries, al carrer Ramon Llull, s'hi estava venent i consumint marihuana, sota la falsa aparença d’una associació cannàbica. En aquell moment, al mes de febrer, es van detindre 6 persones per tràfic de drogues i es va precintar el local. La policia ha tingut coneixement que al mateix establiment s'hi tornava a dur a terme la mateixa activitat. Després de vigilar el local i les persones que hi accedien, este dijous hi van entrar i van intervindre 3 quilos de marihuana en cabdells, 34 cigarretes preparades, 2 peces d'haixix, 2 bàscules de precisió i 250 euros en efectiu. Es va detenir l'acusat i es va tornar a precintar el local.
El noi va quedar en llibertat després de declarar en dependències judicials i a disposició de ser citat pel jutge. La investigació continua oberta i no es descarten noves detencions.
Els Mossos detenen un home a Tortosa per reobrir una falsa associació cannàbica al barri de Ferreries
Un operatiu al febrer ja va acabar amb sis detinguts i el tancament del local on es venia i es consumia marihuana
ARA A PORTADA
Publicat el 22 de juny de 2018 a les 18:41
Actualitzat el 25 de juny de 2018 a les 09:37
Et pot interessar
-
Societat Alumnes de l’Institut Dertosa donen veu a les dones ebrenques silenciades per la Guerra Civil
-
Societat Territori millora el drenatge de la carretera dels Valentins, a Ulldecona, per evitar les inundacions
-
Societat Retards i autobusos alternatius a Rodalies afecten l’enllaç de les Terres de l’Ebre amb Barcelona
-
Societat Una trentena de plantadors s'enfanguen a la Festa de l'Arròs de Deltebre
-
Societat El cribratge del càncer de coll uterí s’estén a les Terres de l’Ebre amb una prova més precisa que la citologia
-
Societat Educació defensa el nomenament de la nova directora accidental de l’Institut Dertosa de Tortosa