Cinc dotacions del Bombers de la Generalitat treballen en l'extinció d'un foc que s'ha generat en un bloc abandonat de la Ràpita.
Es tracta d'un edifici situat al carrer del Raval i on ja s'han patit incidents d'este tipus anteriorment. Segons informen els Bombers de la Generalitat, l'avís del foc s'ha donat a les 12.13. Pel que sembla l'incendi s'hauria originat en la cinquena planta de l'edifici i ha generat una columna de fum que ha alertat els veïns.
Els Bombers treballen en un foc declarat en un bloc abandonat de la Ràpita
S'hi han desplaçat 5 dotacions
ARA A PORTADA
-
-
Deu forns d'oli de ginebre de Riba-roja d'Ebre són declarats Bé Cultural d'Interès Nacional Redacció
-
Mor una persona per una aturada cardiorespiratòria després d'un atropellament de dos persones a Gandesa Redacció
-
El Govern encarrega ara el pla de prevenció d'incendis al parc natural dels Ports Arnau Urgell i Vidal
-
Els cinc alcaldes de pobles afectats pel foc reclamen per carta la declaració de zona catastròfica Redacció
Publicat el 18 de febrer de 2020 a les 13:32
Actualitzat el 18 de febrer de 2020 a les 13:46
Et pot interessar
-
Societat La pedregada del divendres malmet finques de vinya a la Terra Alta
-
Societat L'hospital Verge de la Cinta usa guies quirúrgiques en 3D personalitzades per fer operacions complexes de columna
-
Societat Els pagesos afectats per l’incendi, decebuts després de la reunió sobre els ajuts
-
Societat AnimaNaturalis carrega contra l’Ajuntament d’Amposta per destinar 850.000 euros a un museu dels bous
-
Societat El turisme a la zona de l'incendi de Paüls recupera el pols després de les cancel·lacions inicials
-
Societat Piscines municipals del Baix Ebre 2025: horaris, preus i ubicació