Els Bombers de la Generalitat han treballat en el salvament d'una família trobada dins de l'aigua de l'Illa de Miravet. El cos de Bombers va rebre l'avís ahir a les 13.15 hores després que es bolquessin els caiacs que utilitzaven.
Per aquest servei, van activar una embarcació i van portar a la família a l'embarcador del Pas de Barca.
Un cop les persones es trobaven a terra, han sigut ateses pel SEM (Servei d'Emergències Mèdiques) que ha activat un helicòpter medicalitzat. Tota la família ha sigut donada d'alta in situ.
Fins al lloc dels fets es van desplaçar quatre dotacions de Bombers.
Els Bombers salven una família que havia bolcat dins l'aigua a L'illa de Miravet
Fins al lloc dels fets es van desplaçar quatre dotacions de Bombers
ARA A PORTADA
Publicat el 04 de gener de 2023 a les 09:29
Actualitzat el 04 de gener de 2023 a les 16:29
Et pot interessar
-
Societat La flamenca Emma aproparà als turistes el projecte de recerca en càncer de mama
-
Societat La platja de l'Eucaliptus d'Amposta disposa de dos agents cívics que informen de la normativa per preservar l'espai
-
Societat Tortosa licita un nou aparcament amb zona verda als antics terrenys de Renfe
-
Societat Joves agricultors i ramaders sospiten que s’estan manipulant els preus de l’oli d’oliva i demanen una investigació
-
Societat Amposta fa el primer pas per regular els habitatges d’ús turístic i limitar-los a 2.000
-
Societat El forçut Joan Ferrer, de Deltebre, guanya el concurs televisiu «Traitors»