El Consell Comarcal del Baix Ebre recorda als usuaris i usuàries afectats pels importants retards en el servei de rodalies de Renfe que poden presentar les seues reclamacions a l'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC), ubicada a la seu de la institució.
Este servei d'atenció al públic canalitzarà les queixes presentades per tal que les persones afectades reben la devolució de l'import del bitllet, i informarà dels passos a seguir en cas que es vulga demanar una indemnització per danys justificats.
Els afectats pels retards de Renfe poden presentar les reclamacions al Consell del Baix Ebre
L'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC) canalitzarà les queixes presentades

- Tren circulant per Tortosa. -
- CCBE
ARA A PORTADA
-
-
-
El forçut de Deltebre Joan Ferrer és un dels 18 jugadors de «Traitors», el nou programa d’Antena 3 Sílvia Berbís Morelló
-
Cinta Galiana: «Hi ha una manca de lideratge i coordinació sobre els transports a les Terres de l’Ebre» Xavi Llambrich
-
El Tren de les Dones: 40 anys de lluita feminista i antimilitarista a Tortosa Sílvia Altadill i Martínez
Publicat el 21 de juliol de 2016 a les 13:15
Actualitzat el 21 de juliol de 2016 a les 13:19
Et pot interessar
-
Societat Amposta ret homenatge a les llevadores amb una plaça commemorativa
-
Societat Eurecat d'Amposta desenvoluparà una nova generació de reactors de metanol
-
Societat Una experiència immersiva sobre els riscos de l'alcohol, a la final de l’Audi Creativity Challenge 2025
-
Societat Caixes de peix sostenibles: una aliança entre pescadors i arrossaires per reduir plàstics