El Consell Comarcal del Baix Ebre recorda als usuaris i usuàries afectats pels importants retards en el servei de rodalies de Renfe que poden presentar les seues reclamacions a l'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC), ubicada a la seu de la institució.
Este servei d'atenció al públic canalitzarà les queixes presentades per tal que les persones afectades reben la devolució de l'import del bitllet, i informarà dels passos a seguir en cas que es vulga demanar una indemnització per danys justificats.
Els afectats pels retards de Renfe poden presentar les reclamacions al Consell del Baix Ebre
L'Oficina Comarcal d'Informació al Consumidor (OCIC) canalitzarà les queixes presentades

- Tren circulant per Tortosa. -
- CCBE
ARA A PORTADA
Publicat el 21 de juliol de 2016 a les 13:15
Actualitzat el 21 de juliol de 2016 a les 13:19
Et pot interessar
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball
-
Societat El port esportiu de les Cases d’Alcanar queda buit i el Club Nàutic denuncia «engany i marginació»
-
Societat Investiguen per prevaricació Joan Alginet, expresident del Consorci d’Aigües de Tarragona
-
Societat Tortosa activa un procés participatiu per repensar la plaça Francesc Macià de Ferreries