El fort vent que bufa este matí a les comarques de les Terres de l'Ebre ha provocat que un camió carregat de verdura haja bolcat a l'N-340, al terme de l'Ametlla de Mar.
Els fets s'han produït a les 8:49 d'este matí, segons informa el Servei Català de Trànsit. Com a conseqüència de l'accident, la carretera ha quedat tallada en ambdós sentits de la marxa entre els quilòmetres 1110 i 1112 i romandrà així fins que el camió siga retirat de la via. Efectius dels Bombers i dels Mossos treballen a la zona per retirar-lo.
Mentre la carretera continue tallada, es fan desviaments per l'AP-7 entre l'Ametlla de Mar i l'Ampolla, on s'han aixecat les barreres dels peatges per permetre el pas dels vehicles.
El conductor ha resultat ferit lleu.
El vent bolca un camió a l'N-340 i talla la carretera a l'Ametlla de Mar
S'aixequen les barreres de l'AP-7 entre l'Ametlla i l'Ampolla per desviar el trànsit
ARA A PORTADA
Publicat el 08 de novembre de 2016 a les 09:21
Actualitzat el 08 de novembre de 2016 a les 09:43
Et pot interessar
-
Societat Paüls estrena un nou local per a la gent gran
-
Societat Nous descobriments arqueològics confirmen que l’Antic d’Amposta es va ocupar fa 2.700 anys
-
Societat Llum verda al projecte de la nova carretera entre la Ràpita i Poble Nou del Delta
-
Societat Nous serveis d'autobús entre Gandesa i pobles de la Terra Alta i més connexions amb Tortosa
-
Societat Què fer el cap de setmana de l'1 al 3 d'agost a les Terres de l'Ebre?
-
Societat Un vídeo en un acte juvenil incendia la política municipal al Perelló