La pandèmia creix a les Terres de l'Ebre. Este dimarts, el risc de rebrot puja 11 punts superant la barrera dels 100 (alt), cosa que no passava des de principis d'abril. S'eleva també la velocitat de propagació del virus (Rt) fins a 1,47, per sobre de la setmana anterior, quan era de 0,91.
Este dimarts, Salut ha confirmat set casos positius més que fa 24 hores, pel qual la regió sanitària de les Terres de l'Ebre acumula, des de l'inici de la pandèmia, 10.687 casos confirmats per PCR o TA, 7 més que en el balanç anterior, i 11.026 si es tenen en compte totes les proves. En esta regió han mort 179 persones. Actualment hi ha 17 pacients hospitalitzats.
La taxa de confirmats per PCR o TA entre el 22 i el 28 de maig és de 41 per cada 100.000 habitants. La incidència a 14 dies és de 71. El 3,63% de les proves que es fan surten positives.
El risc de rebrot torna a ser alt a les Terres de l'Ebre
La velocitat de propagació del virus també puja fins a 1,47

- Avui hi ha 17 pacients ingressats als hospitals ebrencs. -
- HTVC
ARA A PORTADA
Publicat el 01 de juny de 2021 a les 12:04
Actualitzat el 01 de juny de 2021 a les 12:21
Et pot interessar
-
Societat Paüls estrena un nou local per a la gent gran
-
Societat Nous descobriments arqueològics confirmen que l’Antic d’Amposta es va ocupar fa 2.700 anys
-
Societat Llum verda al projecte de la nova carretera entre la Ràpita i Poble Nou del Delta
-
Societat Nous serveis d'autobús entre Gandesa i pobles de la Terra Alta i més connexions amb Tortosa
-
Societat Què fer el cap de setmana de l'1 al 3 d'agost a les Terres de l'Ebre?
-
Societat Un vídeo en un acte juvenil incendia la política municipal al Perelló