El recompte diari de casos de coronavirus a les Terres de l’Ebre s’ha tancat este divendres a la nit amb dos positius més, de manera que són 231 els totals diagnosticats des de l’inici de la pandèmia. Un d’estos nous positius s’ha detectat en una residència. La xifra de sospitosos continua en creixent de forma considerable, amb 95 persones amb símptomes en només un dia, i ja en són 3.535 en total al territori.
Tant les altes hospitalàries com les víctimes mortals es mantenen en les mateixes xifres que els últims dies, 122 i 42 respectivament.
El recompte de casos de coronavirus suma dos positius i 95 sospitosos més este divendres
En total són 231 els diagnosticats per prova i 3.535 els possibles casos segons facultatius a partir dels símptomes però sense prova
ARA A PORTADA
Publicat el 16 de maig de 2020 a les 09:17
Actualitzat el 16 de maig de 2020 a les 09:21
Et pot interessar
-
Societat El forçut Joan Ferrer, de Deltebre, guanya el concurs televisiu «Traitors»
-
Societat Marxa enrere d’Educació: l’actual directora seguirà un any més a l’Institut Dertosa de Tortosa
-
Societat Protecció Civil manté el pla Procicat en alerta per onada de calor intensa fins al 2 de juliol
-
Societat L’habitatge nou s’estanca a l’Ebre: la promoció cau un 15,7%
-
Societat Vinebre supera els 42 graus per segon dia consecutiu de calorada
-
Societat Els estudiants de segon de Batxillerat ja poden optar al Premi de Recerca Ciutat d'Amposta