L’Ajuntament del Perelló ha creat la marca ‘Turisme Perelló, capital de la mel’ amb l’objectiu de posicionar el municipi del Baix Ebre com a referent en el món apícola i per tal de reforçar i donar a conèixer tota la seua oferta turística. L’alcaldessa del Perelló, Maria Cinta Llaó, i el regidor de Turisme, Ruben Cano, han presentat avui, coincidint amb el Dia Internacional de l’Abella, la nova marca turística en roda de premsa i en un acte virtual adreçat a tots els sectors econòmics i socials de la població, així com a la resta d’institucions locals i comarcals.
Un 40% de la mel del país es produeix al Perelló on es concentren prop de 40 explotacions apícoles. I amb l’objectiu d’aprofitar aquest potencial, l’Ajuntament ha optat per convertir el món de les abelles i la mel en la seua marca turística. “Hem de treballar tots conjuntament per superar l’actual crisi sanitària derivada de la pandèmia de la Covid-19 i des de l’Ajuntament pensem que una manera de fer-ho és amb una marca que englobi sota un mateix paraigües tant la promoció turística, com la gastronomia, la cultura, els serveis, etcètera, i esta marca no pot ser altra que Turisme Perelló, capital de la mel”, ha manifestat l’alcaldessa.
De fet, el Perelló ja és conegut com a poble de la mel, però amb la marca es pretén consolidar esta capitalitat així com contribuir al desenvolupament de l’economia local des del respecte per l’entorn natural. “La nostra prioritat és cuidar i protegir l’entorn natural del Perelló i oferir unes activitats turístiques que el respecten i el facin valdre”, ha assenyalat Cano. En aquest sentit, el Perelló conscienciarà els visitants de la importància de les abelles en la sostenibilitat del territori, ja que juguen un rol molt important en temes de seguretat alimentària, agricultura sostenible, biodiversitat i canvi climàtic.
Pel que fa a la nova identitat corporativa es posarà a disposició dels empresaris del municipi que vulguen contribuir a difondre-la i a consolidar el Perelló com a destinació turística. La gamma cromàtica que acompanya la marca és una representació dels colors naturals que formen part de l’entorn de la mel i les abelles.
El Perelló es promocionarà turísticament com la capital de la mel
Un 40% de la mel del país es produeix al Perelló on es concentren prop de 40 explotacions apícoles

- Pla general de El Perelló -
- Turisme de El Perelló
ARA A PORTADA
-
-
-
Les entitats ecologistes són admeses com a acusació en cas dels abocaments irregulars a Riba-roja d'Ebre Redacció
-
Un programa per afavorir el benestar emocional dels alumnes guanya el Campus Challenge de la URV Redacció
-
Condemnen la responsable de l'alberg d'animals de Camarles per maltractament i intrusisme professional Redacció
Publicat el 20 de maig de 2021 a les 18:07
Actualitzat el 20 de maig de 2021 a les 18:26
Et pot interessar
-
Societat Un any de la gran ferida al Coll de l'Alba: aixi evoluciona el bosc cremat al 2024
-
Societat Deltebre, pioner a les Terres de l’Ebre en la xarxa de Destins Turístics Intel·ligents
-
Societat Una forta pedregada a Morella genera problemes viaris i deixa el paisatge blanc
-
Societat Una vuitantena d'efectius d'emergències testen com actuarien en un cas de fuita d'amoníac al port de la Ràpita
-
Societat Un viatge a la moda d’ahir: el nou catàleg d’indumentària de la Festa del Mercat a la Plaça
-
Societat La Diada de l'Ostra de l'Ampolla encén la primavera gastronòmica a la costa ebrenca