La regió sanitària de les Terres de l'Ebre ha confirmat, este dimecres, 73 casos positius més que en el balanç anterior. Des de fa 10 dies, l'Ebre ha passat de tenir una vintena de casos diaris a duplicar-los, arribant a unes dades de positius semblant a les del gener. Des de l'inici de la pandèmia, la regioó sanitària acumula 11.731 casos confirmats per PCR o TA i 12.090 si es tenen en compte totes les proves.
El risc de rebrot puja avui 18 punts, fins a 484 (molt alt), mentre que en l'interval anterior era de 400. La taxa de confirmats per PCR o TA entre el 4 i el 10 de juliol era de 206 per cada 100.000 habitants. La incidència a 14 dies és de 349. El 12,11% de les proves que es fan surten positives. La velocitat de contagi (Rt) baixa a 1,38, dues centèsimes menys que en l'últim balanç i per sota del registre de la setmana anterior, quan era de 2,01. Actualment hi ha cinc pacients ingressats, un més que fa 24 hores. En esta regió han mort 181 persones des de l'inici de la pandèmia.
Quant a la vacunació, un 70,6% dels ebrencs i ebrenques majors de 16 anys han rebut la primera dosi de la vacuna, mentre que un 55,8% també la segona i un 60% tenen la pauta completa.
El nombre de positius diaris a les Terres de l'Ebre ja és semblant al de gener
El risc de rebrot puja fins a 484, mentre que la velocitat de contagi baixa a 1,38

- Actualment hi ha cinc pacients ingressats. -
- HTVC
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de juliol de 2021 a les 11:48
Actualitzat el 14 de juliol de 2021 a les 11:51
Et pot interessar
-
Societat HIFE celebra 110 anys amb el premi al millor estand d’Expoebre 2025
-
Societat Expoebre clou amb èxit i prepara una edició històrica pel seu vuitantè aniversari
-
Societat Un miler de treballadors addicionals per emprendre la recàrrega de la nuclear d'Ascó II
-
Societat Una nova tempesta descarrega pedra a la Sénia