El Servei Català de Trànsit informa que este matí s’ha registrat un sinistre viari mortal a la C-12 a l’altura del punt quilomètric 16 a Roquetes (Baix Ebre) en sentit Nord, tot just al punt quilomètric de davant la fàbrica de Padesa. Els Mossos d’Esquadra han rebut l’avís a les 08.15 h.
Per causes que encara s’estan investigant, hi ha hagut un accident amb una motocicleta implicada. A conseqüència de l’accident, el conductor i únic ocupant del vehicle de dues rodes ha mort.
El motorista mort a la C-12 a Roquetes és un home, R.K., de 43 anys i veí de Tortosa.
Arran de la incidència, s’han activat cinc patrulles dels Mossos d’Esquadra, una dotació dels Bombers de la Generalitat i dues unitats del Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM).
Quant a l’afectació viària, s’ha tallat la via en tots dos sentits de la marxa.
El Servei Català de Trànsit recorda que el SIAVT (Servei d'Informació i Atenció a les Víctimes de Trànsit) es troba a disposició dels familiars i afectats per sinistres de trànsit els 365 dies de l’any per oferir-los un servei d'orientació i informació sobre els tràmits després del sinistre, conèixer els recursos existents, rebre informació sobre els drets que els reconeix la legislació vigent i el suport psicològic davant d’un sinistre de trànsit. S'hi pot contactar mitjançant el telèfon gratuït 900 100 268 i a través del web victimestransit.gencat.cat.
El motorista mort a la C-12 a Roquetes és un home de 43 anys, veí de Tortosa
Setmana tràgica a les carreteres de les Terres de l'Ebre
ARA A PORTADA
-
El preu de viure al costat de Kronospan: «No puc sortir de casa pel fum i les olors de cola» Xavi Llambrich
-
Part del professorat de l’Institut Dertosa «planta» la directora accidental en un claustre extraordinari Sílvia Berbís Morelló
-
-
Veïns acusen la Diputació de Tarragona de bloquejar la millora de la Carretera de la Vergonya Xavi Llambrich
-
Investigada per maltractar un pitbull fins deixar-lo amb la pell i els ossos a l’Aldea Sílvia Berbís Morelló
Publicat el 07 de març de 2023 a les 09:28
Actualitzat el 07 de març de 2023 a les 13:15
Et pot interessar
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball
-
Societat El port esportiu de les Cases d’Alcanar queda buit i el Club Nàutic denuncia «engany i marginació»
-
Societat Investiguen per prevaricació Joan Alginet, expresident del Consorci d’Aigües de Tarragona
-
Societat Tortosa activa un procés participatiu per repensar la plaça Francesc Macià de Ferreries