El mercat ambulant de la Ràpita tornarà a obrir al públic el pròxim dissabte 20 de juny després d’haver-se cancel·lat durant tres mesos a causa de la pandèmia del coronavirus de la Covid-19. L’Ajuntament de la Ràpita ha decidit canviar-lo de la seua tradicional ubicació a un espai més ampli que permetrà que tots els comerciants puguen posar la parada guardant la distància de seguretat i, al mateix temps, controlar l’aforament del públic.
El nou emplaçament del mercat ambulant serà l’avinguda Jaume Pere Pons, entre la Biblioteca Municipal Sebastià Juan Arbó i el Centre d'Atenció Primària. El recinte tindrà una capacitat de 365 persones i estarà tancant perimetralment amb un únic accés pel carrer Constància, on es controlarà l’aforament. “Esta nova ubicació ens oferix més seguretat, ja que podem obrir un sol accés i controlar millor l’aforament”, segons Conxi Vizcarro, regidora de Comerç i Governació.
El nombre de parades previstes és de 100 i hauran d’ocupar una llargada de 6 metres. Els clients hauran de respectar el torn per ser atesos i evitar les aglomeracions. Tampoc podran tocar els productes amb les mans si prèviament no se les han netejat. A tals efectes, les parades disposaran de gel hidroalcohòlic. Com a mesura general, serà obligatòria la mascareta i reservar els 2 metres de distància entre persones.
El mercat ambulant de la Ràpita reobre en un nou emplaçament per garantir les distàncies de seguretat
El mercat dels dissabtes tornarà el 20 de juny a l'avinguda Jaume Pere Pons
ARA A PORTADA
Publicat el 10 de juny de 2020 a les 15:34
Actualitzat el 10 de juny de 2020 a les 15:44
Et pot interessar
-
Societat La instal·lació del pont de la Via Verda a Amposta tallarà l'AP-7 i la C-12
-
Societat Acció a Tortosa en memòria de les persones trans i de Sara Millerey
-
Societat Les entitats ecologistes són admeses com a acusació en cas dels abocaments irregulars a Riba-roja d'Ebre
-
Societat Un programa per afavorir el benestar emocional dels alumnes guanya el Campus Challenge de la URV
-
Societat Deltebre, pioner a les Terres de l’Ebre en la xarxa de Destins Turístics Intel·ligents
-
Societat Una forta pedregada a Morella genera problemes viaris i deixa el paisatge blanc