El Col·legi d'Infermeres i Infermers de Tarragona i l'Ebre ha iniciat una campanya de recollida de mascaretes, guants, gels desinfectants o bates entre els negocis que han hagut de tancar per la crisi sanitària de la Covid-19.
La crida a fer aportacions es dirigix sobretot a dentistes, podòlegs, pintors, esteticistes, veterinaris, laboratoris químics o indústries agroalimentàries, entre d'altres.
Qualsevol equipament o material que puga actuar de barrera contra les infeccions i maximitze la higiene de persones i instal·lacions serà ben rebuda. Per fer entrega de material es pot contactar al telèfon 977 239 519 o escriure a codita@codita.org.
El Col·legi d'Infermeres de Tarragona i l'Ebre recull material sanitari de negocis que han tancat
Fan una crida a col·laborar a dentistes, podòlegs, pintors, esteticistes, veterinaris o laboratoris químics
- Mascareta utilitzada per combatre la pandèmia del coronavirus -
- Aguaita.cat
ARA A PORTADA
Publicat el 23 de març de 2020 a les 13:06
Actualitzat el 23 de març de 2020 a les 16:59
Et pot interessar
-
Societat
La piscina municipal de la Ràpita reobrirà dimarts després de solucionar les incidències greus
-
Societat
Fires i mercats de Nadal 2025 a les Terres de l'Ebre
-
Societat
Tortosa obre la ciutat al riu amb una zona d'oci, un nou carril bici i la reordenació de la rambla Felip Pedrell
-
Societat
Científics de la URV constaten que la qualitat dels carbohidrats en la dieta té un paper clau per prevenir demències
-
Societat
Els comerços de Tortosa es desperten amb pintades per no tenir accessos adaptats
-
Societat
L'Ajuntament de Tortosa construïx el segon aparcament als antics terrenys de Renfe
