El Club d’Escacs d’Amposta ha estrenat nou local. Ubicat al carrer Jaume I, es tracta d’uns baixos municipals que l’Ajuntament ha cedit al Club l’any en què complix 75 anys d’activitat. El local, que havia sigut la seu del SIAD (Servei d’Informació i Atenció a les Dones) i que ara s’ha traslladat a l’Espai Dones, complia els requisits del Club per a la seua pràctica.
Divendres 10 de març, el Club va fer una acte d’inauguració de les noves instal·lacions on es va posar en valor la trajectòria del Club al llarg dels anys i els èxits aconseguits per les noves generacions d’escaquistes. L’alcalde d’Amposta, Adam Tomàs, va felicitar els membres del Club presents i va encoratjar-los per seguir treballant com fins ara.
El Club Escacs Amposta estrena nou local l’any del seu 75è aniversari
Divendres 10 de març, el Club va inaugurar les noves instal•lacions, ubicades al carrer Jaume I, on fins fa poc hi havia el SIAD
ARA A PORTADA
Publicat el 14 de març de 2023 a les 13:42
Actualitzat el 14 de març de 2023 a les 13:47
Et pot interessar
-
Societat Alumnes de l’Institut Dertosa donen veu a les dones ebrenques silenciades per la Guerra Civil
-
Societat Mor Paco Faiges i Ribas, històric vicepresident de la Cambra de Comerç de Tortosa
-
Societat Territori millora el drenatge de la carretera dels Valentins, a Ulldecona, per evitar les inundacions
-
Societat Retards i autobusos alternatius a Rodalies afecten l’enllaç de les Terres de l’Ebre amb Barcelona
-
Societat Una trentena de plantadors s'enfanguen a la Festa de l'Arròs de Deltebre
-
Societat El cribratge del càncer de coll uterí s’estén a les Terres de l’Ebre amb una prova més precisa que la citologia