Torna Top Ranking Festival a la Ràpita el 10 i 11 de juny. L’associació Top Ranking i l’Ajuntament de la Ràpita organitzen un cap de setmana de música en directe on hi haurà ioga a càrrec de ‘Actos y palabras’, un espai en família amb Tataküa Coop, l’espectacle del circ Baires Bozzà, foodtrucks i markets, entre altres activitats, al Parc de Garbí. La cinquena edició del festival celebrarà, un any més, l’aniversari del Top Ranking Reggae Radio Show.
La regidora de Cultura, Èrika Ferraté, exposa que “després de dos anys, podrem gaudir d’un festival ja consolidat a la Ràpita que aglutina molta gent de diferents edats en un espai familiar i de música en directe a l’aire lliure i que compta amb una programació diversa que ens portarà ritmes jamaicans i la millor reggae i dub music”.
El festival començarà el divendres a les 19 hores de la tarda i el dissabte a les 10.30 hores fins que cremi la nit. De la programació destaquen Legal Shot feat Lasai; Roberto Sánchez feat Benjammin; Mina’s collective; Heartical Sound; Top Ranking feat Juanaman; Badalonians Sound feat Harny Roots; i Top RanQueen.
Des de l’associació es vol destacar que “el festival és un espai lliure de violències masclistes i LGTBI-fòbiques. L’alcohol no és excusa: només un sí és un sí. Tampoc es tolerarà cap actitud racista ni classista”.
El 10 i 11 de juny torna Top Ranking Festival a la Ràpita
Serà un cap de setmana de música en directe on hi haurà ioga, un espai en família amb Tataküa Cooperativa, l’espectacle del circ Baires Bozzà, foodtrucks i markets al Parc de Garbí

- De la programació destaquen Legal Shot feat Lasai; Roberto Sánchez feat Benjammin; Mina’s collective; Heartical Sound; Top Ranking feat Juanaman; Badalonians Sound feat Harny Roots; i Top RanQueen. -
- Ajuntament de la Ràpita
ARA A PORTADA
-
-
L'element únic de les festes de la Cinta de Tortosa: un circuit de penyes que mou un miler i mig de joves Natàlia Pinyol
-
Amposta estrena una planta de biomassa i inverteix 90.000 euros més en la millora de les instal·lacions esportives Redacció
-
La flota d'arrossegament de la Ràpita reprèn l’activitat amb captures superiors a l’any passat Xavi Llambrich
-
Publicat el 02 de juny de 2022 a les 10:38
Actualitzat el 02 de juny de 2022 a les 12:13
Et pot interessar
-
Societat Els promotors del parc eòlic de les Colladetes busquen inversors entre els veïns del Perelló
-
Societat L’atur puja un 2,24% a les Terres de l’Ebre i el Camp de Tarragona durant l’agost
-
Societat Tortosa destina més de 700.000 € a comprar els terrenys per al nou hospital de les Terres de l’Ebre
-
Societat Amposta encetarà el curs escolar amb una conferència de David Bueno sobre el cervell dels adolescents
-
Societat Què fer el cap de setmana del 29 al 31 d'agost a les Terres de l'Ebre?
-
Societat La batalla campal per la millor camiseta de les penyes aixeca polseguera a Tortosa