Eduard Punset protagonitza l'espot de la Festa del Tren 2018 de Móra la Nova
L'esdeveniment tindrà lloc el 6 i 7 d'octubre

- Punset ha volgut col·laborar amb el Museu del Ferrocarril de Móra la Nova per donar a conèixer la Festa. -
- Cedida
ARA A PORTADA
-
-
-
Les entitats ecologistes són admeses com a acusació en cas dels abocaments irregulars a Riba-roja d'Ebre Redacció
-
Un programa per afavorir el benestar emocional dels alumnes guanya el Campus Challenge de la URV Redacció
-
Condemnen la responsable de l'alberg d'animals de Camarles per maltractament i intrusisme professional Redacció
Publicat el 03 de setembre de 2018 a les 10:02
Actualitzat el 03 de setembre de 2018 a les 10:22
El prestigiós comunicador científic Eduard Punset és el protagonista, junt amb el Grup de teatre l’Estació, del nou espot publicitari del Museu del Ferrocarril de Móra la Nova. El rodatge va tenir lloc durant el mes de juny i ara veu la llum en l’inici de la campanya de promoció de la Festa del Tren 2018, que tindrà lloc el cap de setmana del 6 i 7 d’octubre.
En breu es presentarà el programa que, com l’any passat, vindrà ple d’activitats adreçades a tot tipus de públic i, en especial, a les famílies que disposaran d’una oportunitat per gaudir del món del ferrocarril des d’una perspectiva diferent.
Eduard Punset és advocat, economista i divulgador científic. Gran coneixedor del patrimoni industrial, Punset ha volgut col·laborar amb el Museu del Ferrocarril de Móra la Nova per donar a conèixer la Festa del Tren i les instal·lacions de l’equipament.
A l’espot apareix acompanyat dels membres del grup local de teatre “L’Estació” que també són els responsables de la visita teatralitzada que es representa al museu en diverses ocasions al llarg de l’any, “Un passegi per l’estació”, i que en esta edició de la Festa del Tren es representarà per primer cop en la seva versió final íntegra. El darrer ingredient d’esta col·laboració ha estat Ribera Produccions, encarregada de totes les fases de producció de l’espot.
Et pot interessar
-
Societat Un any de la gran ferida al Coll de l'Alba: aixi evoluciona el bosc cremat al 2024
-
Societat Deltebre, pioner a les Terres de l’Ebre en la xarxa de Destins Turístics Intel·ligents
-
Societat Una forta pedregada a Morella genera problemes viaris i deixa el paisatge blanc
-
Societat Una vuitantena d'efectius d'emergències testen com actuarien en un cas de fuita d'amoníac al port de la Ràpita
-
Societat Un viatge a la moda d’ahir: el nou catàleg d’indumentària de la Festa del Mercat a la Plaça
-
Societat La Diada de l'Ostra de l'Ampolla encén la primavera gastronòmica a la costa ebrenca