Nou ensurt de gravetat al tram ebrenc de l’N-340. Una furgoneta i un camió han xocat frontalment este migdia entre els quilòmetres 1071 i 1075 a l’N-340 al seu pas per la Ràpita.
Com a conseqüència del sinistre hi ha dos ferits, l’estat dels quals s’ha qualificat com a “menys greu”, pel Servei d’Emergències Mèdiques. Tots dos eren els ocupants de la furgoneta, mentre que el conductor del camió n’ha sortit il·lès.
L’avís de l’accident s’ha donat a les 12:50 i al lloc dels fets s’hi ha desplaçat 3 efectius del SEM, 3 dels Bombers de la Generalitat i 6 cotxes dels Mossos d’Esquadra.
L’accident ha provocat el tall de la carretera en els dos sentits de la marxa. Mentrestant, es fan desviaments per l'interior de la població en sentit nord. Consulteu l’estat del trànsit aquí.
Dos ferits en un xoc frontal a l'N-340, a la Ràpita
Es tracta d'una col·lisió entre una furgoneta i un camió

ARA A PORTADA
Publicat el 09 d’octubre de 2015 a les 13:51
Actualitzat el 10 d’octubre de 2015 a les 12:41
Et pot interessar
-
Societat Les entitats ecologistes són admeses com a acusació en cas dels abocaments irregulars a Riba-roja d'Ebre
-
Societat Un programa per afavorir el benestar emocional dels alumnes guanya el Campus Challenge de la URV
-
Societat Deltebre, pioner a les Terres de l’Ebre en la xarxa de Destins Turístics Intel·ligents
-
Societat Una forta pedregada a Morella genera problemes viaris i deixa el paisatge blanc
-
Societat Una vuitantena d'efectius d'emergències testen com actuarien en un cas de fuita d'amoníac al port de la Ràpita
-
Societat Un viatge a la moda d’ahir: el nou catàleg d’indumentària de la Festa del Mercat a la Plaça