Agents dels Mossos d’Esquadra de la comissaria d’Amposta han detingut dos joves, de 20 i 24 anys, de nacionalitat espanyola i veïns d’Amposta, com a presumptes autors de tres delictes de robatori amb força.
Aquestes detencions són el resultat d’una investigació iniciada pels mossos arran d’unes denuncies per robatoris ocorreguts en una empresa de mobles de La Sènia, en una empresa del sector de la construcció d’Amposta, i en un habitatge rural utilitzat com a segona residència també d’Amposta.
Els robatoris es van produir entre els dies 7 i 31 del passat mes de gener, i tots tres presentaven característiques similars en la seva execució. Els autors trencaven les tanques perimetrals que envoltaven els edificis, per tal de poder accedir-hi amb un vehicle i, posteriorment, forçaven les portes per entrar als immobles.
En els tres casos, els lladres van sostraure gran quantitat de metall, principalment coure, alumini i ferro. També van causar quantioses destrosses a l’interior dels edificis, ja que alguns dels metalls sostrets van ser arrencats de les instal·lacions.
La investigació d’estos robatoris va permetre recuperar una gran part dels objectes sostrets, els quals s’havien venut en empreses de reciclatge de metalls i ferrovellers de les localitats d’Amposta i Camarles.
Els detinguts, un dels quals tenia antecedents, van passar el 7 de febrer a disposició del jutjat d’instrucció en funcions de guàrdia d’Amposta, el qual va decretar la llibertat amb càrrecs per a tots dos.
Detinguts dos joves per robar en dos empreses i un habitatge a la Sénia i Amposta
Els lladres van sostraure gran quantitat de metall, principalment coure, alumini i ferro | També van causar quantioses destrosses a l’interior dels edificis

ARA A PORTADA
Publicat el 14 de febrer de 2014 a les 17:24
Et pot interessar
-
Societat El turisme al litoral ebrenc este juliol: menys gent i menys despesa
-
Societat Què fer el cap de setmana del 8 al 10 d'agost a les Terres de l'Ebre?
-
Societat La URV proposa un bus circular per reduir l’ús del cotxe al delta de l’Ebre
-
Societat El punt lila mòbil atén gairebé 2.000 persones en quinze dies a Tarragona i l'Ebre
-
Societat Horta de Sant Joan fa una crida urgent davant el deteriorament de l’espai natural de Les Olles
-
Societat Paüls estrena un nou local per a la gent gran