Agents de la Guàrdia Civil de Castelló van detenir este divendres un veí d’Ulldecona de 22 anys per la seua presumpta relació en la desaparició de la seua parella, una noia de de 20 anys.
Agents de la Policia Científica van entrar este divendres al vespre per efectuar un registre en una casa del carretera de la Sénia, concretament al número 2, mentre agents de la Guàrdia Civil custodiaven l’entrada. Durant el registre es va procedir a la detenció del jove de 22 anys, d’origen moldau.
El cas es troba sota secret de sumari i és la comandància de la Guàrdia Civil de Castelló la que actua com a policia judicial. S’investiga la presumpta desaparició, d'una jove d'uns 20 anys i també de nacionalitat moldava. Algunes fotns indiquen que la parella hauria tingut una forta discussió el dia 15 de febrer en una discoteca de Vinaròs, on compartien pis. Una amiga de la presumpta víctima va alertar de la desaparició el 20 de febrer a través de les xarxes socials.
Detenen un jove a Ulldecona com a principal sospitós de la desaparició de la seua parella
La Guàrdia Civil va registrar este divendres un domicili a la localitat del Montsià i es va emportar detingut el noi, de 22 anys
ARA A PORTADA
Publicat el 06 d’abril de 2019 a les 13:10
Actualitzat el 06 d’abril de 2019 a les 13:15
Et pot interessar
-
Societat
Amposta engega el Pla de Foment de la Lectura per impulsar l’hàbit lector
-
Societat
Roquetes tanca la Fira de Nadal amb una injecció econòmica al comerç local superior als 30.000 euros
-
Societat
Joan Roig: «El futur d'Alcanar estarà marcat pel canvi climàtic, viurem focalitzats en protegir-nos del que ens ha de venir, que és molt greu»
-
Societat
La Ràpita, primera Ciutat Amiga de la Infància de les Terres de l'Ebre
-
Societat
Caminades, àpats, bingos i fins a 170 actes solidaris a les Terres de l’Ebre per la Marató de 3Cat
-
Societat La Diputació executarà al gener les expropiacions per iniciar les obres de la carretera de Poble Nou
