Agents de la Policia de la Generalitat Mossos d’Esquadra pertanyents a la Unitat Regional de Medi Ambient van inspeccionar el passat dia 4 de juliol una embarcació que realitzava transport marítim de persones per l’interior de la badia de Sant Carles de la Ràpita.
El recorregut que realitzava el vaixell era des d’un embarcador no autoritzat fins una guingueta ubicada a sobre d’un viver de musclos.
En el transcurs de la inspecció els agents van comprovar que l’embarcació, d’uns 6 metres d’eslora, no presentava el certificat de navegabilitat, ni l’assegurança de responsabilitat civil i tampoc disposava d’armilles salvavides.
També es va constatar que la persona que patronejava el vaixell no disposava de cap tipus de contracte laboral amb l’empresa propietària del negoci.
Totes estes irregularitats van ser denunciades pels agents i posades en coneixement dels organismes competents en aquest àmbit com són Capitania Marítima i Ports de la Generalitat de Catalunya.
Denunciada una empresa de la Ràpita per transport marítim de persones sense permís ni seguretat
En el transcurs de la inspecció els agents van comprovar que l’embarcació, no presentava el certificat de navegabilitat, ni l’assegurança de responsabilitat civil i tampoc disposava d’armilles salvavides

ARA A PORTADA
Publicat el 10 de juliol de 2020 a les 16:52
Actualitzat el 10 de juliol de 2020 a les 17:01
Et pot interessar
-
Societat Els professors de l'Institut Deltebre surten a defensar la candidata apartada de la direcció de l'Institut Dertosa
-
Societat L'Ajuntament de Tortosa modifica el pressupost per pagar hores extra a la Policia Local i a la Brigada
-
Societat La flamenca Emma aproparà als turistes el projecte de recerca en càncer de mama
-
Societat Avís de tempestes i crescudes sobtades de lleres a l’interior de les Terres de l’Ebre
-
Societat La platja de l'Eucaliptus d'Amposta disposa de dos agents cívics que informen de la normativa per preservar l'espai
-
Societat L’atur continua baixant a l’Ebre i se situa en mínims des del 2008