Més de 15 comerços i empreses de Deltebre s’han beneficiat este 2018 de la convocatòria dels incentius per a la dinamització econòmica, ocupacional i millora de la imatge de poble. En total, de manera global s’han distribuït 14.585€ entre els sol·licitants que, entre d’altres coses, han permès enfortir el comerç i les empreses locals, segons destaca el Govern local en nota de premsa.
L’alcalde de Deltebre, Lluís Soler, ha recordat que “estes bases tenen el seu origen en l’actual mandat municipal i són una mostra més de totes les actuacions que realitzem des del govern municipal per a la dinamització econòmica de Deltebre”. Soler també ha explicat que “de cara a l’any 2019 no només es tornarà a obrir la convocatòria d'estos incentius, sinó que també s’augmentarà la partida per donar cabuda a més empreses”.
La bases dels incentius per a la dinamització econòmica i ocupacional es van aprovar en el darrer plenari i està previst que es puguen sol·licitar a partir de finals del mes de gener. Per a ser beneficiari dels incentius, entre d’altres coses, es posa en valor el fet de contractar persones del municipi, ser jove emprenedor, la millora substancial de la qualitat de l’establiment i la incentivació del sector primari.
Deltebre destina més de 14.000€ en ajudes dirigides a comerços i empreses locals
Les subvencions van dirigides a la dinamització econòmica, ocupacional i millora de la imatge de poble
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de desembre de 2018 a les 13:25
Actualitzat el 12 de desembre de 2018 a les 13:31
Et pot interessar
-
Societat Tortosa acull el segon Festival de Tunes de les Terres de l’Ebre
-
Societat Tortosa homenatjarà Federico Mayor Zaragoza el 15 de maig
-
Societat COREMBE recorre al Tribunal Suprem per protegir el monument franquista de Tortosa
-
Societat Amposta ret homenatge a les llevadores amb una plaça commemorativa