Els Mossos d'Esquadra han fet una crida este dijous a través de les xarxes socials per mirar de localitzar l'home que va desaparèixer el passat 7 de maig a la zona del Coll de l'Alba durant una excursió. En el moment de la desaparició, segons recorden els Mossos, l'home, de 58 anys, anava vestit amb una samarreta de màniga curta, pantalons curts i sandàlies.
Pel que fa a les característiques físiques, és de complexió prima, medix 1,68 metres d'alçada, té els ulls verds i el cabell curt i canós. L'home es diu Jean Henri i necessita medicació.
Arran de la seua desaparició es va activar un dispositiu amb 11 dotacions terrestres de Bombers amb cossos especialitzats com els GRAE, unitats canines, drons i l'helicòpter, així com efectius dels Mossos i Policia Local. La recerca es va suspendre però sense èxit, i els Mossos fan una crida per demanar la col·laboració en cas que algú trobe algun rastre.
Crida dels Mossos d'Esquadra per localitzar un home desaparegut a Tortosa
L'home va ser vist per última vegada fa 11 dies a la zona del Coll de l'Alba

ARA A PORTADA
-
Cinta Galiana: «Hi ha una manca de lideratge i coordinació sobre els transports a les Terres de l’Ebre» Xavi Llambrich
-
-
-
L’atenció en salut mental a infants i joves es dispara a l’Ebre gràcies als nous serveis a domicili Redacció
-
La pel·lícula Sirat, amb la canareva Andrea Queralt a la producció, opta a la Palma d’Or Sílvia Berbís
Publicat el 18 de maig de 2023 a les 19:24
Actualitzat el 18 de maig de 2023 a les 19:33
Et pot interessar
-
Societat Caixes de peix sostenibles: una aliança entre pescadors i arrossaires per reduir plàstics
-
Societat Ignasi Blanch crea una làmina solidària per al Projecte Emma contra el càncer de mama
-
Societat Balfegó, premiada pel Cercle d'Economia 2025 pel seu arrelament i expansió internacional
-
Societat El Tren de les Dones: 40 anys de lluita feminista i antimilitarista a Tortosa