Els Mossos d'Esquadra han fet una crida este dijous a través de les xarxes socials per mirar de localitzar l'home que va desaparèixer el passat 7 de maig a la zona del Coll de l'Alba durant una excursió. En el moment de la desaparició, segons recorden els Mossos, l'home, de 58 anys, anava vestit amb una samarreta de màniga curta, pantalons curts i sandàlies.
Pel que fa a les característiques físiques, és de complexió prima, medix 1,68 metres d'alçada, té els ulls verds i el cabell curt i canós. L'home es diu Jean Henri i necessita medicació.
Arran de la seua desaparició es va activar un dispositiu amb 11 dotacions terrestres de Bombers amb cossos especialitzats com els GRAE, unitats canines, drons i l'helicòpter, així com efectius dels Mossos i Policia Local. La recerca es va suspendre però sense èxit, i els Mossos fan una crida per demanar la col·laboració en cas que algú trobe algun rastre.
Crida dels Mossos d'Esquadra per localitzar un home desaparegut a Tortosa
L'home va ser vist per última vegada fa 11 dies a la zona del Coll de l'Alba
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de maig de 2023 a
les 19:24
Actualitzat el
18 de maig de 2023 a les
19:33
Et pot interessar
-
Societat
Amposta formalitza un conveni per fomentar activitats educatives, socials i esportives inclusives
-
Societat
Joventut presenta a Benifallet el PNJCat 2030, el nou full de ruta de les polítiques juvenils
-
Societat
Segueix Aguaita a Google: així pots escollir-nos com la teva font preferida per no perdre't cap informació de les Terres de l'Ebre
-
Societat
La regió policial reconeix la tasca i el compromís dels agents de les Terres de l’Ebre
-
Societat
El govern fa una crida als ajuntaments ebrencs a elaborar plans locals d’impuls al català
-
Societat
L'Estat aboca 20.000 metres cúbics de sorra a l'illa de Buda per reparar els danys del temporal
