Contractats tres joves titulats universitaris a través del Programa Primera Experiència professional en les administracions públiquesDivendres 31 de març, tres joves contractats a través del programa Primera experiència professional en les administracions públiques, van iniciar la seva activitat al nostre ajuntament.
Són joves d’entre 22 i 29 anys recentment titulats universitaris que a través del programa se’ls ofereix tenir la seva primera experiència professional amb l’administració. Els espera un any de contracte per davant i estaran ubicats a les següents àrees: Activitats, Polítiques Ambientals i Turisme.
Aquest programa està subvencionat per Servei Públic d’Ocupació de Catalunya a través del Pla de Recuperació, Transformació i Resiliència – Finançat per la Unió Europea- NextGenerationEU i està gestionat des de l’Àrea de Desenvolupament Social i econòmic de l’Ajuntament d’Amposta.
Contractats tres joves titulats universitaris a través del Programa Primera Experiència professional
Treballaran un any a l’Ajuntament de la Ràpita

ARA A PORTADA
-
-
-
Les entitats ecologistes són admeses com a acusació en cas dels abocaments irregulars a Riba-roja d'Ebre Redacció
-
Un programa per afavorir el benestar emocional dels alumnes guanya el Campus Challenge de la URV Redacció
-
Condemnen la responsable de l'alberg d'animals de Camarles per maltractament i intrusisme professional Redacció
Publicat el 12 d’abril de 2023 a les 11:27
Actualitzat el 12 d’abril de 2023 a les 11:38
Et pot interessar
-
Societat Un any de la gran ferida al Coll de l'Alba: aixi evoluciona el bosc cremat al 2024
-
Societat Deltebre, pioner a les Terres de l’Ebre en la xarxa de Destins Turístics Intel·ligents
-
Societat Una forta pedregada a Morella genera problemes viaris i deixa el paisatge blanc
-
Societat Una vuitantena d'efectius d'emergències testen com actuarien en un cas de fuita d'amoníac al port de la Ràpita
-
Societat Un viatge a la moda d’ahir: el nou catàleg d’indumentària de la Festa del Mercat a la Plaça
-
Societat La Diada de l'Ostra de l'Ampolla encén la primavera gastronòmica a la costa ebrenca