El Consell Comarcal del Montsià ha aprovat la signatura del conveni amb la Diputació de Tarragona per dur a terme els plans d’ocupació 2016. El conveni permetrà contractr cinc aturats de llarga distància, seleccionats per la Diputació, per un termini de sis mesos, en el decurs dels quals també se’ls proporcionarà formació complementària dirigida a millorar les seues capacitats personals i professionals per afavorir la seua posterior inserció al mercat laboral.
L’objecte d’este pla d’ocupació és el condicionament d’entorns naturals, a través de tasques de neteja de les zones de valor turístic i natural per tal de recuperar-les i preservar-ne el correcte ús, així com altres tasques puntuals en espais urbans de la comarca. Les accions es faran als municipis de Freginals, La Galera, Godall, Mas de Barberans i Santa Bàrbara.
Contractats 5 aturats de llarga durada per netejar espais naturals de 5 municipis del Montsià
Signat el conveni entre el consell comarcal del Montsià i la Diputació de Tarragona per dur a terme els plans d'ocupació 2016

ARA A PORTADA
-
Es manté la prohibició de banyar-se a les platges de l'Ametlla de Mar però ja ha marxat la taca a l'aigua Redacció
-
Neixen un centenar de tortugues careta al Delta de l'Ebre, les primeres de la temporada Sílvia Berbís Morelló
-
El GEPEC denuncia l'“alt impacte” ambiental de la repotenciació del parc eòlic les Colladetes del Perelló Redacció
-
Publicat el 19 d’abril de 2016 a les 16:16
Actualitzat el 19 d’abril de 2016 a les 19:37
Et pot interessar
-
Societat El turisme al litoral ebrenc este juliol: menys gent i menys despesa
-
Societat Què fer el cap de setmana del 8 al 10 d'agost a les Terres de l'Ebre?
-
Societat La URV proposa un bus circular per reduir l’ús del cotxe al delta de l’Ebre
-
Societat El punt lila mòbil atén gairebé 2.000 persones en quinze dies a Tarragona i l'Ebre
-
Societat Horta de Sant Joan fa una crida urgent davant el deteriorament de l’espai natural de Les Olles
-
Societat Paüls estrena un nou local per a la gent gran