Els alumnes d’una classe de l’escola de Remolins de Tortosa es troben en quarantena i confinats a les seues cases després que una alumna haja donat positiu en coronavirus.
Segons ha avançat Canal 21, es tracta d’un grup de 23 alumnes de quart de primària i 4 mestres. La xiqueta hauria tingut els primers símptomes dilluns a la nit, el primer dia d’escola i ja es va quedar a casa. La família es va posar en contacte amb el CAP i dijous es va conèixer el resultat positiu després de practicar-li una prova PCR.
Salut ha realitzat la prova als 23 alumnes i als 4 mestres que han estat en contacte amb l’alumna contagiada este divendres al matí. Mentrestant, s’està pendent del resultat de la PCR realitzat al germà de l’alumna, que fa sisè de primària.
La resta de l’escola continua la seua activitat amb tota normalitat.
Precisament, este divendres el secretari de Salut Pública, Josep Mari Argimon ha avançat que l'evolució favorable de la pandèmia a les Terres de l'Ebre feia pensar en què els alumnes de primària ebrencs podran ser els primer en deixar de dur mascareta a classe. Una decisió, però, que ha de prendre consensuadament amb Educació i que dependrà sempre dels indicadors sobre l'evolució del virus.
[noticia]19273[/noticia]
ARA A PORTADA
Publicat el
18 de setembre de 2020 a
les 12:23
Actualitzat el
18 de setembre de 2020 a les
12:33
Et pot interessar
-
Societat
Una nova edició de la Ribera en Flor marca l’inici de la temporada turística a la Ribera d'Ebre
-
Societat
La sanitat genera prop de 7.000 llocs de treball a les Terres de l'Ebre, un 7% de l'ocupació
-
Societat
Mobilització «històrica» del sector educatiu ebrenc per exigir millores laborals
-
Societat
Tancada docent a «l'institut de les taules girades»
-
Societat
L'helicòpter del SEM amb base a Móra d'Ebre es traslladarà a Reus fins disposar del nou heliport
-
Societat
Deltebre destina prop de 600.000 euros a la millora i manteniment de camins rurals
