Cada català gastarà de mitjana uns 55 euros en el Sorteig Extraordinari de la Loteria de Nadal, 2,4 euros menys que l'any passat. Concretament està previst un total de 416 mil milions d'euros davant dels 432 que es van estimar pel 2018 segons la xifra de consignació per habitant de la Societat Estatal de Loteries i Apostes de l'Estat (Selae).
Els 55 euros de despesa es corresponen a les estimacions de venta que fan des de l'estat a l'hora d'enviar els bitlles a les administracions de loteria, i la dada definitiva de vendes es farà publica a primera hora d'aquest diumenge abans del sorteig.
Lleida és la demarcació que compta amb una major previsió de despesa: uns 125 euros per habitant que es deuen a l'efecte de 'La Bruixa d'Or' de Sort, i que suposen una total de 54 milions d'euros en total. Per contra, Girona serà on menys diners es gastaran els catalans, uns 38,80 euros per habitant.
Cada català gastarà 55 euros de mitjana en la loteria de Nadal
En comparació a l'any passat, la despesa en el sorteig cau uns dos euros i mig
ARA A PORTADA
Publicat el
21 de desembre de 2019 a
les 10:24
Et pot interessar
-
Societat
L’IDECE posa en marxa la campanya de navegació de l’Ebre amb millores en seguretat
-
Societat
El Vaticà envia el sacerdot tortosí Jordi Bertomeu a reparar les víctimes del Sodalici al Perú
-
Societat
La línia pediàtrica de Tortosa fomenta la lectura a les sales d’espera per reduir l’ús de pantalles
-
Societat
Obres i talls de trànsit durant deu dies a la carretera entre la Galera i la Miliana
-
Societat
El castell de Móra d'Ebre reobre amb nova oferta turística i patrimonial
-
Societat
La Diputació de Tarragona ultima la Via Verda de la Val de Zafán entre Roquetes i la Ràpita
