Un turisme va impactar este dimarts a la nit amb 3 cotxes més que estaven aparcats al carrer Constància de la Ràpita, just davant de l’Ajuntament. Com a conseqüència del xoc, els vehicles implicats van quedar força malmesos, tot i que cap persona va resultar-ne ferida.
Este aparatós accident va tenir lloc al voltant de les 23:40 hores. Segons indiquen fonts municipals, la causa de l’accident seria una distracció del conductor, que va donar positiu en el control d’alcoholèmia efectuat per la Policia Local.
Al turisme que va provocar l’accident hi havia dos persones (el conductor i un acompanyant), que van resultar il·lesos. El cotxe va impactar contra un turisme blanc que estava aparcat (i que va quedar desplaçat cap al carrer) i este, al mateix temps, també va provocar un impacte en cadena contra dos turismes més.
Aparatós accident amb 4 turismes implicats al centre de la Ràpita
El conductor del turisme que va provocar l'accident va donar positiu en el control d'alcoholèmia
Ara a portada
Publicat el 04 de desembre de 2019 a les 10:57
Actualitzat el 04 de desembre de 2019 a les 11:00
Et pot interessar
-
Societat La CUP aposta per recuperar la gestió pública de l’aigua a Tortosa
-
Societat Kronospan invertirà 30 milions d'euros per instal·lar el primer parc eòlic del polígon industrial Catalunya Sud
-
Societat Les reivindicacions de l'1 de maig a Tortosa: jornada de 37,5 hores i hospital universitari
-
Societat L'Agenda del cap de setmana a les Terres de l'Ebre: del 1 al 4 de maig