Tortosa és la Capital de la Cultura Catalana 2021 i, per este motiu, l'Ajuntament de la capital del Baix Ebre ha organitzat tota una sèrie d'activitats que giren al voltant de diversos eixos: la Cultura és Paraula, la Cultura és Treball, la Cultura és Creença, la Cultura és Menjar, la Cultura és Festa, la Cultura és Expressió Artística, la Cultura és Expressió Corporal i Musical i la Cultura és Habitar la ciutat i el medi.
Amb el lema “La Cultura que vivim!”, és a dir, la cultura que s’expressa en el parlar, el ballar, el menjar, en la feina, en el cantar i en la festa, l’Ajuntament de Tortosa ha preparat un any ple de propostes pensades per fer de la cultura una manera de viure i de relacionar-se, i convida a tothom a descobrir aquesta quotidianitat en forma d’espectacle, de plat, d’exposició o de concert.
La iniciativa Capital Cultural Catalana la promou, des del 2004, l'Organització Capital de la Cultura Catalana per tal de "contribuir a ampliar la difusió, l'ús i el prestigi social de la llengua i de la cultura catalanes, incrementar la cohesió cultural dels territoris de llengua i cultura catalanes i, finalment, promocionar i projectar el municipi designat com a Capital de la Cultura Catalana, tant a l'interior com a l'exterior".
Els mitjans de la CCMA, a través de diversos programes i espais, faran un ampli seguiment de les activitats que s'emmarquen en la Capitalitat Cultural de Tortosa durant aquest 2021.
Aquest acord s’emmarca en la missió de promoció i difusió de la cultura que té la CCMA, i en el seu compromís per garantir la cobertura dels grans esdeveniments culturals i dels festivals més rellevants del país, a través de la col·laboració amb aquelles institucions que treballen per fomentar la cultura, l’educació, la creació i la innovació.
Acord entre la CCMA i l'Ajuntament de Tortosa per fer difusió de la Capital de la Cultura Catalana 2021
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i l'Ajuntament de Tortosa han firmat un acord de col·laboració per promocionar i difondre les activitats organitzades en el marc de la capitalitat cultural de Tortosa durant este 2021.
ARA A PORTADA
-
-
El preu de viure al costat de Kronospan: «No puc sortir de casa pel fum i les olors de cola» Xavi Llambrich
-
La gigafactoria d'IA que es proposa a Móra la Nova se situaria en un solar del polígon industrial del Molló Sílvia Berbís Morelló
-
El Govern creu que el Club Nàutic de les Cases es va «equivocar» no optant al concurs per gestionar el port esportiu Redacció
-
L’Institut Dertosa es paralitza: «No podem tancar el curs ni preparar el vinent amb garanties» Xavi Llambrich
Publicat el 22 d’abril de 2021 a les 19:02
Actualitzat el 22 d’abril de 2021 a les 19:13
Et pot interessar
-
Societat Part del professorat de l’Institut Dertosa «planta» la directora accidental en un claustre extraordinari
-
Societat Un nou creuer tria el port de la Ràpita per fer un fondeig tècnic abans de la inauguració
-
Societat Veïns acusen la Diputació de Tarragona de bloquejar la millora de la Carretera de la Vergonya
-
Societat Desmantellen un punt de venda de drogues a l’Aldea i detenen un home de 49 anys
-
Societat Revetlla de Sant Joan 2025 a les Terres de l'Ebre: fogueres i activitats
-
Societat Ascó II inicia el 30è cicle d’operació després d’una parada amb més de 13.500 ordres de treball