La central nuclear Ascó ha notificat al Consell de Seguretat Nuclear que, durant la realització d'una prova de vigilància en el sistema contraincendis de la Unitat II, s'ha produït l'abocament d'aigua des d'una estació automàtica situada al passadís de l'edifici de control. La incidència d’esta tarda no ha tingut afectació als equips situats a les sales a les quals ha arribat l'aigua procedent del circuit d’extinció d’incendis de la planta.
El sistema ha estat normalitzat i s'ha procedit a la neteja d'estes sales. La planta es troba operant amb normalitat al 100% de potència.
El succés ha quedat classificat provisionalment com de nivell 0 a l’Escala Internacional de Successos Nuclears i Radiològics.
ARA A PORTADA
Publicat el 12 de juny de 2015 a les 19:26
Actualitzat el 12 de juny de 2015 a les 19:32
Et pot interessar
-
Societat
Alcanar inicia la taxació de cases per traslladar les persones en zones de risc pels aiguats
-
Societat
Tortosa incorpora nous agents cívics i manté les campanyes per millorar l'espai públic
-
Societat
Amposta atorga més de 36.000 euros en ajuts a 105 estudiants
-
Societat
Vuit municipis de les Terres de l'Ebre són proposats emplaçaments segurs per veure l'eclipsi solar de l'agost de 2026
-
Societat
Velocitat màxima de 100 km/h i 80 per als camions al tram sud de l’AP-7: la solució a la sinistralitat
-
Societat
Móra d'Ebre incorpora una nova secció per reportar incidències a la via pública
