La central nuclear Ascó ha notificat al Consell de Seguretat Nuclear que, durant la realització d'una prova de vigilància en el sistema contraincendis de la Unitat II, s'ha produït l'abocament d'aigua des d'una estació automàtica situada al passadís de l'edifici de control. La incidència d’esta tarda no ha tingut afectació als equips situats a les sales a les quals ha arribat l'aigua procedent del circuit d’extinció d’incendis de la planta.
El sistema ha estat normalitzat i s'ha procedit a la neteja d'estes sales. La planta es troba operant amb normalitat al 100% de potència.
El succés ha quedat classificat provisionalment com de nivell 0 a l’Escala Internacional de Successos Nuclears i Radiològics.
ARA A PORTADA
Publicat el
12 de juny de 2015 a
les 19:26
Actualitzat el
12 de juny de 2015 a les
19:32
Et pot interessar
-
Societat
Més de 120 persones s’han sumat als projectes d’aprenentatge de català a Amposta
-
Societat
Tortosa programa el Mes de l'Orgull per combatre les discriminacions i visibilitzar la diversitat
-
Societat
«Les Cases: Dones i Mar» tornarà a reivindicar el paper de les dones vinculades al món mariner
-
Societat
El I Hackató de les Terres de l’Ebre promou la innovació social entre una quarantena d’alumnes d'Amposta
-
Societat
El CAT impulsa la renovació de les cambres de mescla per millorar la potabilització de l’aigua
-
Societat En marxa l'habilitació d'un eix de confinament d'incendis forestals entre Rasquera i el Perelló
