
El partit liderat per l'expopular Pedro Hernández, Més Ràpita, ja ha presentat el logo que identificarà la formació en les properes eleccions municipals del 2015. La marca identificativa del nou partit juga amb els colora blau cel i verd. "El verd és el color de l'agricultura, de la pagesia, de la natura i el blau és el color identificatiu del nostre món mariner", ha detallat el número 2 de la llista, Ivan Subirats. "La idea d'este logo és difondre un missatge positiu, dir a la gent que volem fer mésdel que hi ha ara al poble", ha insistit.
Tot i que encara falta més d'un any per a les eleccions municipals Més Ràpita està duent a terme una activa campanya a Facebook per donar-se a conèixer entre la població. "Volem sortir-nos-en del que són actualment els partits, que ens identifiquen com un grup de persones, cadascú amb les seues idees, però amb moltes ganes de fer coses pel poble", ha subratllat el número 2.
Dintre d'esta campanya per dona-se a conèixer, Més Ràpita repartirà també 6.000 pamflets pel poble amb un missatge del seu cap de llista, Pedro Hernández, actual regidor no-adscrit a l'Ajuntament. "Res queda en les meues etapes anterios amb partits politics, ara comença unanova etapa a la meua vida i també per al poble de la Ràpita, ara comença aquest canvi que tothom estava esperant", explica Hernández en l'escrit.
Després d'abandonar les files del Partit Popular el passat abril, l'actual regidor no adscrit de l'Ajuntament de la Ràpita, Pedro Hernández, lidera este nou projecte adscrit a la Federació d'Independents de Catalunya. Precisament divendres inauguren seu, al carrer Pou de les Figueretes.