L'Ajuntament de Tortosa ha dedicat una part de la inversió municipal de 2017 a fer diferents millores tècniques al Teatre Auditori Felip Pedrell, unes accions que tindran continuïtat durant este any.
Les actuacions estan dirigides a millorar la comfortabilitat i l'experiència dels espectacles, incrementar la seguretat a tota la instal·lació i potenciar l'eficiència tècnica i productivitat de l'equipament.
En els últims mesos s'ha actuat a la sala gran, amb una primera fase correctiva en l'adequació de talls i torns motoritzats de l'escenari, així com l'adequació de la il·luminació escènica. A la sala petita s'ha renovat completament tot el pati de butaques, amb nous seients més confortables, i s'han adquirit elements de transport de material.
Durant este 2018, hi ha una partida d'inversió reservada per a instal·lar una nova barra d'il·luminació, quatre motors nous, un nou sistema de control remot per a nou barres motoritzades i un quadre de protecció elèctrica.
També es monitoritzaran les persianes dels molls de càrrega i descàrrega de l'escenari, es pintarà tot l'interior de l'edifici i es canviarà la pantalla de la sala petita.
La regidora de Cultura, Dolors Queralt, ha explicat que si bé la majoria d'estes actuacions no seran percebudes d'una forma evident pel públic durant els espectacles, contribueixen d'una manera decisiva a millorar la seua experiència. "Des de l'Ajuntament fem un esforç molt important per mantenir una programació de qualitat i, per tant, és igualment important que este esforç es mantingue en l'apartat tècnic, de seguretat i de comoditat per a l'espectador", ha explicat Queralt.
L'Ajuntament de Tortosa introdueix millores tècniques al Teatre Auditori Felip Pedrell
Estan dirigides a la millora del comfort del públic, la seguretat i l'eficiència de l'equipament
ARA A PORTADA
-
Es manté la prohibició de banyar-se a les platges de l'Ametlla de Mar però ja ha marxat la taca a l'aigua Redacció
-
Neixen un centenar de tortugues careta al Delta de l'Ebre, les primeres de la temporada Sílvia Berbís Morelló
-
El GEPEC denuncia l'“alt impacte” ambiental de la repotenciació del parc eòlic les Colladetes del Perelló Redacció
-
Publicat el 31 de gener de 2018 a les 09:39
Actualitzat el 31 de gener de 2018 a les 10:01
Et pot interessar
-
Política Tensió política a l’Ampolla per una denúncia arxivada
-
Política El republicà Joan Aubanell agafa el relleu de Lluís Agut a la presidència del consell comarcal de la Terra Alta
-
Política Junts per Tortosa exigeix els informes que descarten Ferreries per al nou hospital i denuncia un «retard electoralista»
-
Política El govern d’Alcanar aparta una regidora arran d’una investigació per fets «potencialment delictius»
-
Política Continuen les acusacions creuades entre Junts i Esquerra a l'Ampolla
-
Política ERC vol una consulta ciutadana sobre la venda de la residència d’avis de l’Ametlla de Mar