El diputat tarragoní del Partit Popular al Congrés, Jordi Roca, ha valorat les dades de l’atur de l’any 2017 a la província de Tarragona, defensant que la "recuperació econòmica, que treballem perquè arribe a tothom, ha suposat 3.333 aturats menys respecte al 2016, però això no implica que una valoració global de les dades ens assenyalen clarament quins són els costos que hem pagat a Tarragona pel procés independentista de Puigdemont i d’ERC”.
Roca ha subratllat que “entre el mes d’agost i el de novembre, els pitjors mesos del procés, l’atur puja en més de 7.000 persones a la província”. El diputat també ha afegit que “la inseguretat jurídica que va generar en moltes empreses el fet de situar-se el govern cessat de la Generalitat fora del marc constitucional ha fet que més de 3.000 empreses, les 62 principals de les quals suposen el 5,4% del PIB català, marxen de Catalunya i que l’atur, que al juny l’estàvem reduint un 20% respecte al tancament del 2016, haja acabat reduït en un 6% i encara gràcies”, ha reblat Roca.
Jordi Roca culpa el «procés» de generar 7.000 aturats a la demarcació de Tarragona
El diputat tarragoní del PP al Congrés ha valorat les dades de l’atur del 2017 a la província

- El diputat del PP al Congrés, Jordi Roca, en roda de premsa. -
- Jonathan Oca
ARA A PORTADA
Publicat el 11 de gener de 2018 a les 17:47
Actualitzat el 13 de gener de 2018 a les 16:40
Et pot interessar
-
Política ERC vol una consulta ciutadana sobre la venda de la residència d’avis de l’Ametlla de Mar
-
Política Aprovat un manifest a favor de la gigafactoria d'IA a Móra la Nova
-
Política Amposta destinarà 850.000 euros a un Centre d'Interpretació de la Festa i la Cultura dels Bous
-
Política El republicà Enric Adell és el nou president del Patronat de Turisme de la Diputació
-
Política La CUP vota en contra dels comptes d’Aigües de Tortosa i denuncia el desequilibri estructural del model mixt
-
Política Santa Bàrbara formalitza el relleu a l’alcaldia: Josep Lluís Gimeno d'ERC pren el testimoni d’Antoni Ollés de Junts