El color blau del PP, que torna a imposar-se en estos comicis repetits del 26-J en la majoria de províncies de l’Estat Espanyol, també té en les Terres de l’Ebre els seus petits oasis particulars, enmig d’una victòria generalitzada d’ERC, seguida de prop d’En Comú Podem.
En particular, els populars repetixen victòria a Corbera d’Ebre i Caseres, on ja van guanyar al 20-D i s’imposa esta vegada, per damunt d’ERC, a Batea, el poble de Joaquim Paladella (UPTA). I també a Horta de Sant Joan, on el PP va aconseguir l’alcaldia pactant amb els regidors de Progrés Municipal.
[eleccionsesp2016]MUN43022[/eleccionsesp2016]
[eleccionsesp2016]MUN43041[/eleccionsesp2016]
[eleccionsesp2016]MUN43048[/eleccionsesp2016]
D’altra banda, el PP també mostra múscul al Montsià, on és segona força en sis pobles, Godall, la Galera, la Sénia, Mas de Barberans, Santa Bàrbara i Freginals (empatats amb ECP).
Els «feus » del PP a les Terres de l’Ebre en els comicis del 26-J
Els populars són primera força en 3 pobles de la Terra Alta i segons força en 6 pobles del Montsià

- Mariano Rajoy treu pit després dels resultats del 26-J -
- Flickr PP
ARA A PORTADA
Publicat el 27 de juny de 2016 a les 12:34
Actualitzat el 27 de juny de 2016 a les 18:17
Et pot interessar
-
Política El republicà Joan Aubanell agafa el relleu de Lluís Agut a la presidència del consell comarcal de la Terra Alta
-
Política Junts per Tortosa exigeix els informes que descarten Ferreries per al nou hospital i denuncia un «retard electoralista»
-
Política El govern d’Alcanar aparta una regidora arran d’una investigació per fets «potencialment delictius»
-
Política Continuen les acusacions creuades entre Junts i Esquerra a l'Ampolla
-
Política ERC vol una consulta ciutadana sobre la venda de la residència d’avis de l’Ametlla de Mar
-
Política Aprovat un manifest a favor de la gigafactoria d'IA a Móra la Nova