Els candidats del PDeCAT a les Terres de l'Ebre per a les llistes del 21-D

Les assemblees comarcals han triat Annabel Marcos, Meritxell Roigé, Sara Gil i Josep Solé

Publicat el 10 de novembre de 2017 a les 10:22
Actualitzat el 10 de novembre de 2017 a les 10:41
Les assemblees comarcals del PDeCAT a les Terres de l’Ebre ja han escollit els seus candidats per formar part de les llistes en les eleccions al Parlament del 21 de Desembre.

Al Montsià, la candidata escollida és l’actual directora de l’Institut de Seguretat Pública de Catalunya, Annabel Marcos. La diputada al Parlament de Catalunya, tinent d’alcalde i regidora de Tortosa, Meritxell Roigé és l’escollida pel Baix Ebre. A la Terra Alta la candidata és Sara Gil, membre del Comitè Executiu de la Vegueria del PDeCAT de les Terres de l’Ebre i, per últim, el tinent d’alcalde i regidor de Flix Josep Solé  és el candidat per la Ribera d’Ebre.

La presidenta del PDeCAT a la Vegueria de les Terres de l’Ebre, Mònica Sales, ha mostrat el seu suport a tots els representants comarcals i els encoratja a seguir lluitant durament per les Terres de l’Ebre i pel conjunt del país: “Hem de treballar cada dia, incansablement malgrat la situació que estem vivint”, ha afirmat.