El grup municipal del PSC de Tortosa també es mostra convençut que no hi va haver cap irregularitat a l'Ajuntament ni a les societats municipals relacionada amb els contractes firmats amb Efial, la consultora investigada per corrupció en el marc de l'operació Térmyca. El portaveu del PSC tortosí, Enric Roig, ha expressat la seua confiança que la justícia esclarirà els lligams entre Efial i l'Ajuntament i ha lamentat la imatge la "desagradable situació" que es va viure este dimarts durant els escorcolls al consistori. En la mateixa línia que l'alcalde Ferran Bel i el portaveu de Movem Tortosa, Jordi Jordan, Roig també ha demanat "celeritat" i "diligència" en la investigació judicial.
Sobre la documentació que la Guàrdia Civil es va endur de l'Ajuntament, Roig ha expressat la seua sorpresa pels expedients del 2015 i 2016 sobre el nou projecte de les piscines municipals, i també sobre els contractes de l'arquitecte a qui s'ha encarregat l'esborrany. "És un projecte que no l'hem vist mai clar però ens sobta que hagen reclamat estos expedients", ha detallat.
La relació d'Efial i l'Ajuntament de Tortosa va començar el 2008, quan es van signar els primers contractes amb GUMTSA, i va durar fins l'any 2014. Un any abans, durant l'últim any de mandat del socialista Joan Sabaté, es van contractar els serveis d'assessoria de Toni Martos (actual president d'Efial) per la redacció dels plans parcials de l'entrada de la ciutat.
El PSC de Tortosa confia que no hi van haver irregularitats en els contractes amb Efial
El portaveu socialista, Enric Roig, demana que la justícia actue ràpidament per esclarir la relació de l'Ajuntament amb Efial
ARA A PORTADA
-
Es manté la prohibició de banyar-se a les platges de l'Ametlla de Mar però ja ha marxat la taca a l'aigua Redacció
-
Neixen un centenar de tortugues careta al Delta de l'Ebre, les primeres de la temporada Sílvia Berbís Morelló
-
El GEPEC denuncia l'“alt impacte” ambiental de la repotenciació del parc eòlic les Colladetes del Perelló Redacció
-
Publicat el 07 de juliol de 2016 a les 17:47
Actualitzat el 08 de juliol de 2016 a les 13:09
Et pot interessar
-
Política Tensió política a l’Ampolla per una denúncia arxivada
-
Política El republicà Joan Aubanell agafa el relleu de Lluís Agut a la presidència del consell comarcal de la Terra Alta
-
Política Junts per Tortosa exigeix els informes que descarten Ferreries per al nou hospital i denuncia un «retard electoralista»
-
Política El govern d’Alcanar aparta una regidora arran d’una investigació per fets «potencialment delictius»
-
Política Continuen les acusacions creuades entre Junts i Esquerra a l'Ampolla
-
Política ERC vol una consulta ciutadana sobre la venda de la residència d’avis de l’Ametlla de Mar